Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '19

 
Kategori
Deneme
 

Hassasiyet; Hançer Gözyaşı

Hiçbir şey kendini paralayacak kadar tepki gerektirmez. Kalkıp yürümek için ayağa kalkmanız yeterli.

Duyarlılığı önemsedim ama karar vermek anlamında. Değilse sevgini göster diye sevgilinin dudağını ısır demedim!

Hassas insanlar kusura bakmasınlar biraz hastalar! Sonuçta güneşi çağırdıkları için hoş görüyoruz bakmayın!

Ben hiç hassas biri değilim. Millet cepheye koşarak gider, ben yürüyerek giderim; ama ben ülkemi onlardan daha çok severim, hassasiyet bilinçsiz harekettir.

Hassas insanlar yapmaları gerektiği kadarını yapsınlar yeter, hoplayıp zıplamalarına gerek yok!

Ben söyleyeyim yani kimse kızmasın rahatsızlık veriyorlar.

Hassasiyet sanatmış, onlar öyle sevmeselermiş gül gül olmazmış; gözyaşlarıyla buruşturup soldurmasalar doğru, onların güllerini yerlerden topluyoruz!

Bir de makbul ki deme gitsin, peygamber duası sanki! Bir şey olduğu yok ortalığı karıştırıyorlar. İnsanı biliyoruz itmeyince gitmez, çiğ süt emmiştir çığlıkları işitmez! E sen bu ortamda hayya huyya!

Hassas insanlar sadece üzülseler sorun değil, ağlıyorlar yürekleri dağlıyorlar; oysa bilmiyorlar hayatın merhamete ihtiyacı yoktur!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..