Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '08

 
Kategori
Anılar
 

Hasta olmak zor!!

Geçen perşembe sabahı okula istatistik dersine gittim. Saat yedide başlayan dersi her zaman ki merak oranımla dinliyordum. Ve kendimi iyi hissetmemeye başladım; önce başım döndü, ardından gözüm karardı, bir yandan da başım uğulduyordu. Önce uyku geldi falan diye düşündüm kafamı masaya koydum ; bir süre öyle durduktan sonra kafamı kaldırmak istedim ama olmuyordu. Daha çok boyun ve baş ağırlığıyla bitkin düştüğümü hissettim. Hala kafamı dağıtmaya dersi dinlemeye çalışıyordum. Ama olmuyordu ve olmayacakdı da ; en iyisi çıkmak dedim ve çantamı da alıp izin istedim. Dersin hocası arkamdan yanımda oturan kızı göndermiş ; kız bana iyi misin diye sordu ve ben gerisini hatırlamıyorum. Merdivene oturmuşuz biraz daha kafamı topladığım da su falan içtim ama o ana kadar hala gözlerim açılmamıştı. Kendimi iyi hissettiğimde kalktık , sınıfa girdik. Hoca gitmemi ve dinlenmemi ve yoklamayı falan düşünmeme söyledi. Çıktım dersten ama ne yapacaktım ki yürüyemiyordum bile. Hemen oda arkadaşlarımı aradım ve gelip beni aldılar. Odama geldim ve bir süre dinlendim. Başım ve boynum arasındaki yer( adı ne omur ilik soğanı mı?) aşırı derece de ağrıyordu.

Tabi ben gene olduğum yerde duramadım ve aynı derse ikinci öğretim arkadaşlarımla beraber girdim; sabahki halimin aksine sağlık doluydum diyebilirim. Derse katılıyor, sürekli gülüyordum: bir an dedim ki ''burası benim sınıfım" içimi bir hüzün kapladı ve o sınıf benim değildi artık. Birinci sınıfı ikinci öğretim okudum dereceye girince de birinci öğretim hakkı kazanıp geçiş yaptı. Sanırım kafamı buna takıyorum çünkü derslerimde de gözle görünür düşüşler yaşandı. Ve bu olayı yaşadığımdan beri kafamı hiç bir şeye takmamaya çalışıyorum ama zor. Hastahaneye gitmedin mi diyeceksiniz o da bir dahaki yazıma ama inanın çok komik...... Oda arkadaşlarım ve ben isterseniz hayal edin okuyana kadar :).....

 
Toplam blog
: 7
: 1040
Kayıt tarihi
: 29.10.07
 
 

Üniversite öğrencisiyim. Finans ve muhasebe alanıyla ilgili bilgileri aramayı seviyorum. Anıların pa..