Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
23
 

Hastane Duvarları İlan Panosu

Hastane duvarları ilan panosu gibi. Sanki Bedeviye Afrika ormanlarında yol gösteriyorsun. Asıl cahil halk değil bu kâğıtları duvarlara yapıştıranlar. Arayan bulur kardeşim hastanenin adını bir de bölümünü yaz bitti. Tuvaleti göstermek için 5 tane kâğıt yapıştırmışlar. Asıl böyle aradığını bulamıyorsun. Oraya baka buraya baka boyun fıtığı oluyorsun.

Çok kişi giriyor çıkıyor, çok kişi çok yer arıyor, acili var, çok bölümü var… Yani duyuru gerekiyor ama böyle Hindistan sokakları gibi de olmaz herhalde.

Duyurunun bir şekli olur; ok işaretleri, kâğıtlar, tabelalar, yerde yazılar… Bizim halkımız aradığı yeri bulamayacak kadar bilgisiz mi yani(!)

Tıbbın dili bilimsel ondan… Adam ne bilsin Endokrini, yazamıyom bile! Bizim dilimizle konuşun parantez içine sizin dilinizi yazın; basur(hemoroit), gerçi basur da tıbbi, basur ne ya, mayasıldı galiba, ha işte öyle; içine isterseniz Hipokrat’ın hayat hikâyesini yazın!

Halkımız zaten kör gözünün önünü göremiyor ne yapsan bulamayacak, eline baston önüne de önünü görebilen iki kılavuz koy. Çapa’nın kapısında Çapa nerede diye sormuşum, kapıdaki ali okulu mezunu “Seni şimdi bi çapalarsam…”

Yani düşün Oksford’un kurucularından Türkiye’nin gelecekteki lideri Kerim Korkut bilem böyleyse…

 

NAHİDE ÇELEBİ, bengi satır bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kerim kardeş doğrusu size de liderlik yakışır.Selam sevgiler.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 10.05.2019 13:10
Cevap :
Tipim değil de ruhum lider...   12.05.2019 11:19
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 4644
Toplam yorum
: 12545
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 673
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster