Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '20

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Hastane Yıllık İzinden Düşsün

Çalışanlar hastalandıklarında doktora gidiyorlar. Ben de bir çalışan olduğum için biliyorum patronlar bu sevk olayından memnun değiller.

Türkiye’de çalışamaz raporu kolay alınıyor, aile hekimi bile veriyor, bunu patronlar da biliyor.

Bu nedenle eminim ki sık doktora gittiği için işten çıkarılan insanlar vardır, hele de bu işsizlik döneminde. Doktora gittiği için çıkardım diyecek hali yok ya, neden çok.

Benim 20-30 gün yıllık iznim var, düş kardeşim iznimden. Hem ben gereksiz doktora gitmem hem de patron rahat olur.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..