Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Havan batsın!

Geçtiğimiz yıl bir otelin plajında hayranlıkla izlemiştim onları.
Vay be, helal olsun demiştim içimden !
Şu üç günlük dünyada hayatın tadına varmak budur işte!
Parasına kıymak istemeyen mıy mıy insanların kulakları çınlasın.
Adam, karısı ve çocuklarının mutluluğu için ne fedakarlıklar etmişti kimbilir?
Öyle ya, aksi halde tatillerini neden ucuz bir pansiyonda değil de pahalı bir tesiste geçirmek istesinler ?
İnsanın kendini aşması dedikleri bu olmalı.
Ama çok geçmeden hayranlığım hayal kırıklığına dönüştü.

Aile reisi beyefendi, elinde cep telefonu kısa bir alanda turlar atarak sesini duyurmak istercesine konuşmaktaydı.

Bir ara hanımına seslendi.

Arabadan kameralı sonieriksonu getir, bu nokya cızırdayıp duruyor.

Plaj kafeteryasında oturmaktayken, bu ilginç konuşmayı daha yakından duymak için yanlarındaki masaya geçmiştim.

-Yeni Foça'da Birde eski Foça'da satılık yazlıklar varmış diyorlar..

-Ama ben Yeni Foça'dakini alacağım, yeni yenidir. (oysa Eski Foça Yeni Foça’dan kat be kat değerlidir)

-Bir de Anamur'da varmış oradan da alayımda her sene aynı yere gitmekten bıkmayalım.

Otel köşelerinde sürünüyoruz valla !

-He he, tabi tabi.

-Hangi cip arabayı diyon oluum?

-2000 motor muuu ?

-Lan manyak çok yakar o, tüplümü ki?

-Değilse hiç konuşmana gerek yok.

Bu konuşmaları benimle birlikte duyan birkaç kişi gülümseyerek denize doğru yollanırken, ben hala takipteydim.

Akşama kadar oradan ayrılmamışlardı .

Aynı gün akşam yemeğinde yine elinde cep telefonu, şakımaya devam etmekteydi!

Yemekte et var lan !

Ama pek tadı yok !

He, ölmeyecek kadar atıştırdım !


Karşısında konuşan birisi var mıydı bilinmez !

Ertesi sabah otomobilimin yanına giderken oto park'ta tekrar karşılaştık.

Villa ve jeep almaya talip olan zat, doğan görünümlü şahin arabasının camlarını silmekle meşguldu.

Ağustos sıcağında döşemeleri upuzun tüylü peluşla kaplanmış arabasının.

Hemen arka camın önüne bakmaya yöneldim çaktırmadan.

Allahtan karpuz örüp koymamışlardı.

Otel için ödenecek hesap miktarı, gözbebeği şahin lerini pekala orta halli bir otomobile dönüştürebilirdi.

Orada tatil yapmalarını hak etmek için illede ipek mayolarının olması gerekmiyordu .

Cep telefonunda yaptığı yapmacık olduğu çok belli olan konuşmalarıda.

Mütevazi davranışlar içerisinde olmaları onları yüceltirdi bile .

Tıpkı benim ilk izlenimimde olduğu gibi .


"Semer değiştirmekle" bir şey farketmiyormuş demek ki !!!!




 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..