Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayallerim - 1

Hayallerim - 1
 

Datça'da beğendiğim yazlık ev...


17 Haziran 2010 günü yazdığım ve aslında uzun süredir hayalini kurduğum, Bodrum ya da Datça'da bir ev alıp orada yaşama hayalimi anlattığım yazımı, bloğumu takip edenler okumuştur.

İşin aslı bu hayal uzun süredir düşlerimi süslüyordu.

Nasıl süslemesin ki ?

İç Anadolu'da, Ankara'da doğdum, büyüdüm. Yıllarım karasal iklimde ve denize hasret geçti. Ankara'yı seviyorum, ama denizin eksikliğini her daim hissettim.

Yaz tatillerimi ve denizle kucaklaşma anlarımı hasretle ve hararetle bekledim yıllarca. Arada küçük kaçamaklar yaptım zamanım ve maddi imkanlarım elverdiği sürece. Denize olan özlemimi kısa molalarla gidermeye çalıştım yıllarca.

Çünkü ben denizi görmeden, denizle temas etmeden, iyot kokusunu ciğerlerime doldurmadan yaşayamayan bir insanım.....

Çünkü özümde deniz var, doğa var benim.

Ben Ada'lı bir babanın kızıyım. Ataları Selanik'de yerleşmiş, çok sonraları Marmara Adası'na yerleşmiş bir ırkın torunuyum.

Deniz çocuğuyum ben.

Evet gelelim deniz kenarında yaşama hayalime.

Bodrum veya Datça olsun fark etmez düşüncesiyle ve elimde birikmiş biraz paramla uzun süredir gazete ilanlarına bakıyordum ki, o cazip ilanı Cumartesi günü gazetede fark ettim.

Bodruma 15 Km. mesafede Güvercinlik Koyu'na yakın bir yerleşimde, 2011 teslim villalar yapılmaya başlanmış ve temel atılmış.

Telefonla yaptığım görüşmede ilk etabın bitmekte olduğunu üzüntüyle öğredim. Geç kalmıştım. (Krokiye göre ilk etaptaki evler güzeldi.)

2. ve 3. Etaplardaki yazlıklar satışa sunulmuş. ... Üzüldüm, çünkü hem maddi olarak bana çok uygundu, hem de ilk tercihim olan Bodrum'da idi.

Yılmadım tabii.

Mutlaka ama mutlaka Bodrum veya Datça'da bir eve sahip olacağım inşallah ve tabii en önemlisi hayırlısı ile.

Biliyorum 1 seneye kalmaz, size bu satırları Bodrum veya Datça'daki evimden yazıyor olacağım, hissediyorum.....

Hayal etmek ve hayalinizin içine beş duyunuzla girmek, kurduğunuz hayalleri gerçekleştirme yolundaki en önemli adım. Hayalini elde etmek isteyen herkese önerim budur. Benim yaptığım gibi.

Herkesin hayallerinin gerçek olacağı bir dünya dileğimle....

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..