Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '12

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Hayallerim, emeğim, yolum. (Tekirdağ'da geçen günler-22 Nisan2012)

Hayallerim, emeğim, yolum. (Tekirdağ'da geçen günler-22 Nisan2012)
 

22 Nisan Pazar
Sabah erken saatte uyandım. Ana yelkeni, ray işlevini görmek üzere hazırladığım pimaş halkalara geçirdim. Camadan matafyonu kalın olduğundan elimdeki küçük karabinaları matafyonun içinden takamıyorum. Matafyondan küçük bir kilit geçirdim, kilidi de pimaşa bağladığım ipe taktım. Ana yelkenim hazırdı.

Telefonum çaldı, Berk hoca arıyor. Dün akşam su alan botu bugün kullanamayacaklarını , şamandıra hakemlerini Devekuşu ile götürmemizi önerdi. Şamandıra hakemi 2 kişi olduğundan mümkündü. Devekuşunu tamir modundan çıkarmak için alet edevatı topladım ve içeri koydum. Limandan çıkarak Yelken kulubü ne giderek kulubün önündeki tonoza bağlandım.

İki Hakem arkadaş botla Devekuşu na geldiler. Şamandıraları Devekuşu’na bağladık. Hareket ettim ve motorum stop etti. Pervaneye tonozun boşta kalan halatı sarmıştı. Pervaneden halatı kurtardıktan sonra tekrar hareket ettik. Parkur içinde bize gösterilen yere giderek demir attık. Devekuşu nun ilk baştan demir atışı. Tek başıma başa giderek demiri atmak benim için çok zor. Demir atma işini hakem arkadaşlardan Hasan üstüne aldı. Aynı zamanda şamandırayı da bizim atmamız gerekiyor ama , acemi kaptanın Devekuşu teknesiyle zor iş. Hakan hoca şamandıra demirini atma görevini üstlendi.

Bu arada baş hakem parkuru değiştiriyor. Biz de demir alıp demir atıyoruz. Yarışların bitiminde Hakem arkadaşları kıyıya bırakıp Devekuşu nu limana bağladıktan sonra sonra ben de kulube geldim. Akşam yemeğini Tekirdağ yelken kulubünde Birol Bey ve Hakan hoca ile beraber yedik. Daha sonra tekrar limana yürüdüm.

 
Toplam blog
: 55
: 313
Kayıt tarihi
: 10.11.12
 
 

Yaşamımın büyük bir bölümünde , kafam kuma gömülü KARADAN DENİZE bakmıştım. Bundan böyle kafamı k..