Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
Rüyalar
 

Hayallerimizin yaşantımızdaki etkisi

Hayallerimizin yaşantımızdaki etkisi
 

_


Hayallerimiz, geleceğimizi planlamanın paha biçilemez değeri bana göre. Yaşantılarımızı gece yastığa başımızı koyar koymaz yürekten dilediğimiz o istekler bazen gerçekleşmese de yinede bir umut edip yine de dilediğimiz hayallerimiz onlar.

Hayaller zihnime hücum ederler. Çiçekli, güneşli bahçelerden dem vurup bitimsiz mutluluktan söz ederler, sonra da gerçeğin soğukluğu ile bırakıp giderler. Kanatsız süzülürken mavi semada, dipsiz kuyularda açarım gözümü. iş değil belki kanatsız uçmak, yelkensiz okyanuslara açılmak. İş yelken olabilmekte. Hayalde olsa haddini bilmekte belki.

Hem sonra asıl sorgulanması gereken şey zaten konunun içindedir bizzat. Hayal nedir? Gerçek ne? Gerçeğin ne olduğundan bîhaber iken, ona izafeten hayalden söz etmek ne demektir? Balata sıyırıcı onlarca soruya gebe bu lafızlar. Başım ağırıyor, kargalar çığrışıyor yine. Buz gibi soğuk, bin bir karganın çığlığı, baş ağrısı, ofis vıdıvıdısı, Japon bağırtısı. Yaşamak bile mucize. Hayal ettiğim şey kesinlikle bu değil :)Hayatımızı hep hayal ettiğimiz gibi ya da hep istediğimiz gibi yaşasaydık acaba nasıl olurdu? Ama düşünmüyor değilim hayal ettiğim gibi bir yaşamı. İstediğim, zihnimde canlandırdığım gibi bir yaşam. Süpermiş gibi gözükse de aslında hiç de öyle değil. Aslında, hayallerindeki her şeyi gerçekleştirebilenler gerçekleştiremeyeceklerini akıllarında kurmaya başlamıyorlar mıdır? Kim bilir? Ben bilmiyorum az önce de demiştim. Hayal ettim, ulaşmaya çalıştım hayallerime. Bazen ulaştım bazen de gerçekleştiremediklerim beni yıldırdı. Ama her şeye rağmen halen hayal kurmaya devam ediyorum. Biliyorum ki yine bazıları gerçekleşmeyecek, olsun ben hayatı böyle hayat da beni böyle seviyor. Hayallerim sakın kaybolmayın ve her zaman tam istediğim gibi gerçekleşmeyin. Çünkü o zaman ümitlerimi kaybedebilirim değil mi? son sözüm size KENDİNİZE GÜVENİN, O ZAMAN GÖRECEKSİNİZ Kİ GÜVENDİĞİNİZ KİŞİ OLMUŞSUNUZ! Bütün gerçekleşmesini istediğiniz hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle...

 
Toplam blog
: 34
: 1476
Kayıt tarihi
: 02.08.06
 
 

Psikoloji öğrencisiyim ilgi alanlarım insanlarla iletişim, bilim kurgu ve en önemlisi yazmayı sev..