Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayat çekirdeksiz üzüm

Hayat çekirdeksiz üzüm
 

Tercih sizin...


Şimdiki aklım olsaydı değil, şimdiki aklımla yaşıyorum ...

* Herkese olması gerektiği kadar değer, sevgi, saygı veriyorum. Ne daha fazla ne daha az.

* Yapabileceğimden fazlasını yapmıyorum. Ben bu kadarım ve buna yetiyorum.

* Talep gelmeden yardım etmeye çalışmıyorum. Daha çok sevilmek gibi bir derdim yok.

*  Çevremi genişletmeye çalışmıyorum. Benimle olan benimledir zaten. Bugün var yarın yok kişilerle uğraşmıyorum.

* Kimseye gereksiz yükleme yapmadığım için kırılmıyorum, alınmıyorum, beklemiyorum, üzülmüyorum.

* Her konuda en azda yaşıyorum. Yemek, giysi, alışveriş, eşya. Olanlar fazlasıyla yetiyor.

* Anlatılanların %80'ini ancak dinliyorum. Herkesi %100 dinlersem sonu gelmiyor.

* İşimle ilgili yapabileceğimin en iyisini yaptığımı biliyorum. Kuşku duymuyorum. Gerisini düşünmüyorum. Beni bulan bulur zaten, zorlamaya gerek duymuyorum.

* Sevgi böceği olmaya çalışmıyorum. Hayır diyorum. Evetlerle var olmaya ihtiyacım yok.

* Hayatımdan çıkması gereken kişilere izin veriyorum. Kalsınlar diye yakalarına yapışmıyorum. Zaman dolmuştur ve gitmeleri gerekiyordur. Tekrar geleceklerse onun da bir zamanı var.

* Hiçbir şey için kendimi zorlamıyorum. Plan yapıyorum elbette ama gün ne getirirse onu yaşıyorum.

* Yaş almaktan korkmuyorum. Bir gün herkes büyüyecek değil mi:)

* Sosyal medyaya her gün fotoğraf koyup mutluymuş, ne çok geziyormuş, ne çok insan tanıyormuş numarası yapmıyorum. Yapanları da eleştirmiyorum. Herkesin yolu kendine.

* Herhangi bir şey için ısrar etmiyorum. Sadece teklif ediyorum, öneriyorum. Bana da öyle yapılsın istiyorum.

* Birlikte olduğum kişiye hayatımı adamıyorum. Adanmasını da istemiyorum. Olduğu kadar yeter.

* Çocukları çok seviyorum ama yeğenlerim bana yetiyor. Anne olmam gerekmiyor.

* İçinde olduğum şartları kabul ediyorum. Daha iyi ne olur bilmiyorum. Mutluyum çünkü:)

* En önemlisi yaptığım işe saygı duyuyorum. Reiki ve Access Bars'ı çok seviyorum. Gelen her teşekkür dünyalara bedel.  Daha ne olsun:)

* Alma ve verme dengesini sağladım. Para almaya utanırdım. Vermek daha kolaydı. Artık böyle bir şey yok. Her işin bedeli ve değeri var. Bana da ödeme yapılmalı ki ben de yapabileyim. Çok ders aldım bu konuda:)

Size öneride bulunmuyorum. Siz de bunları yaparsanız iyi olur demiyorum. Herkesin benimle birleştiği ya da ayrıldığı yollar var elbette.

Sadece mutluyum. Huzurluyum. Sakinim. Kendimleyim. Ben böyleyim...

Sevgiler...

www. reikigunlugu.wordpress.com

 
Toplam blog
: 38
: 185
Kayıt tarihi
: 10.09.15
 
 

Reiki Master & Access Bars Uygulama & Bireysel Danışman ..