Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Tiyatro
 

Hayatımdaki yeni pencere "TİYATRO"

Son yazımı saymazsak uzun bir süredir ihmal ettim sayfamı. Kadıköy Halk Eğitim tarafından düzenlenen Tiyatro kursuna başlamam ile birlikte öyle bir tempoya girdim ki, ihmalkarlığımın en büyük sebebi de bu aslında. Geçen sene birkaç ay gibi kısa süreçli bir zaman için adım attığım hobime bu sene daha fazla zaman ayırmak ve İstanbul’da yaşamaktan kaynaklı monotonluktan uzaklaşmak adına hayatımda bir pencere aralamak amacım. Bilenler, cahilliğimi hoş görsünler. Kayıt yaptırırken bu kadar kapsamlı bir eğitim ile karşılaşacağımı, talebin bu kadar fazla olacağını hiç düşünmemiştir. Cahilliğim kısmı işte burada karşıma çıkıyor tiyatro izlemeyi seven biri olarak Deneme Sahnesini de bilmiyordum.

İlk derse gittiğimde hayrete düştüm bu ne kalabalık bir sınıf böyle. İnsanların bir kısmı oturuyor, geç gelenler ayakta. 80 kişi varız herhalde sınıfta. Söylenen zaman içinde sayıda azalma olacağı. Bakalım ne kadar doğru. Burası M.E.B. bağlı bir kurs belli bir düzeni var, okulu hatırlatan yanları da var. Ders programımız bile var. Yıllar sonra tekrar öğrenciliğe geri döndüm galiba.

Farklı yaşlarda, farklı meslek gruplarında, amaçları farklı insanlardan oluşan kocaman bir sınıf burası. Dersler başlayalı yaklaşık 2 ay oldu. Bu zaman zarfında birbirimizi tanımaya başladık. Tanıdıkça da “TİYATRO” ortak paydasında bir araya gelen çeşitliliği de anlamaya. Sınıf ilk günlerdeki kadar kalabalık gelmiyor bana, alıştım sanırım.

Yeni bir heyecan ve şu ana kadar ki dönemde gerçekten de hayatta aralanan bir pencere, alıp farklı dünyalara götüren.

 
Toplam blog
: 67
: 1640
Kayıt tarihi
: 18.10.06
 
 

Biz Tiryaki ailesi gezmeyi ve gördüğümüz yerlerin fotograflarını çekmeyi çok seviyoruz. Blogumuzda, ..