Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatımdan kış manzaraları...

Sabaha karın getirdiği bembeyaz örtüyü üzerine giyinen taptaze İstanbul manzarası ile uyandım. Bir bardak sütün Sait Faik'e yaptığı etkiyi kar yorgan gibi şehri sarınca ben de yaşıyordum. Bütün gizlenmesi gereken pislikleri, günahları, namussuzlukları hiç erinmeden gizleyen beyaz dostum kirliler arasından çıkardıklarımı sıcak sıcacık bir sevgiyle yıkadı. İflah olmaz yalnızlığımı benimle paylaşan kış arkadaşım, düş gücümün sınırlarını zorlayarak yaza merhaba demiş bir bahar kaçkını olan ilk gençliğime selam göndermeme yol açmıştı.Kötülük yapmıştı bana... Hiç olmamış aşklarımı olmayacak bir ben ihtimaliyle kara bulayan zat-ı alileri doğrusunu eğrisini bilmediğim bir hayata bakışlarımı tüm kapılarıyla açmış bulundu.Ne yapacaktım şimdi?

Sevinçli çocuk çığlıklarının sokağa düşmeye başladığı şu saatlerde artık kardan adam olmuş gençliğimin, heyecanlarımın , ertelenmiş bir sabah kahvesi kadar geç kalmış heveslerimin bakiyeleri yeniden yerine gelse desem. Keşke, benim kitabımda yok. Olmasını istemediğim yegane sözcük o. Aşklarımı terk ederken, karşılıksız severken, ete yanan hasretimle bir kadına sahip olurken onu fırlatıp attım. Şimdi çaresiz terkedişlerimin karşılığını kara bulanmış içgüdülerimi yeniden hayata tedavül etmekte bulmuşum, hiç bırakır mıyım.

Zamanla değişiyor insan... İş adam olabilmekte yatıyor.

Kaypaklığıyla, düzenbazlığıyla suya yazı yazmak değil. İçindeki o evrensel müziği ölene kadar çalmak. Derdini kaleme dolayıp yazmak gücü erene kadar. Kalem tutma haysiyetini, mürekkep yalamış olmanın hasretini derdest etmek okuyanlarla.

Yazarlar ölmeyene dek yaşamak hevesini kağıda dökerler.Kadere karşı girilmiş çaresiz bir isyandır bu. İçinde ne kabarışlar taşır bilemezsiniz. Kendinizin beğenmediği bir kelimeyi kolay kolay kimseye beğendiremezsiniz. Parça parça gelen düşünceleri imbikten geçirirken hep o beğenilme arzusuyla yanar tutuşursunuz. En sevdikleriniz en çok sevilenler olur.

Ezcümle... Sevmekte geç kalmayın, yoksa bu kış sabahı gibi yaza hiç uyanmadan yalnızlık ayazında donar kalırsınız.

 
Toplam blog
: 93
: 472
Kayıt tarihi
: 09.06.09
 
 

21-07-1973 tarihinde İstanbul'da doğdum. M.Ü. İletişim Fakültesi Radyo-T.V. Bölümü'nden 1995 yılı..