Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Haydi Sandığa Halkım

Haydi Sandığa Halkım
 

Hoş geldin
Hoş geldin
Hoş geldin SANDIK
Sen bilmezsin ama
Ben bilirim hem de çok iyi

Şunu bil öncelikle
Sen başımızın tacısın
Sen bizi biz yapansın
Sen var ya sen
Halkın iradesini
Toplayıp saklayıp yansıtansın

Teşekkürler sana diyeceğim de
Önce seni düşünüp seni yaratanlara
Teşekkürler
Teşekkürler
Teşekkürler
Ey sandık yaratıcıları
Ve sana da teşekkürler ey sandık

Sandık
Sen nesin biliyor musun ha
Bilmezsin tabi
Öyleyse ben anlatayım seni sana

Sen
Her şeyden önce
Halkın özgür iradesini yansıtıyorsun

Halk diyor ki
Senin üzerinden
Ben bunu tutuyor ve onu istiyorum

Ve
Sonuçta da o ne diyorsa o oluyor
Ülkeyi halkın istediği
Kişi
Parti
Ya da partiler yönetiyor
Beş yıl boyunca

Sonra
Tekrar sana dönülüyor
Aynı iş ve işlemler tekrarlanıp duruyor

Özgür irade
Özgür seçimle ve özgür sandıkla
Gerçekleşir
Sevgili sandık bunu bil isterim

Demokrasi budur işte
Halk çoğunluğu
Kimi isterse o yönetir ülkeyi
Bundan daha güzel ne olabilir ki

Ülkenin sahibi halktır halk
Ülkeyi
Kendi adına yöneteni bulup seçmek de
Sadece ve sadece halkın hakkıdır tabii

Yalnız burada
Bir konuya dikkat çekeceğim
Halk sana iyi sahip çıkmalı ey sandık
Sana
Gözü gibi bakmalı kesinlikle

Senin üzerinde
Oyunlar oynanmasına izin vermemeli

Sesleniyorum burada
Sahip halka
Dikkatli ol sevgili halkım
Dikkatli ol sevgili halkım
Dikkatli ol sevgili halkım

Senin kararının üzerine kül dökülmesin
Senin kararın
Ayan beyan yansısın gün yüzüne

İşte o zaman sevgili halkım
Sen sensindir
Sen sensindir
Sen sensindir

Değilse halkım
Ört ki ölem
Ört ki ölem
Ört ki ölem

Bir de sevgili halkım
Es geçme sandığa gitmeyi ne olur
Es geçme
Es geçme
Es geçme ne olur

Bırak işini kaydını
Git sandığa ver oyunu
Git sandığa ver oyunu
Git sandığa sevgili halkım ver oyunu

Vermezsen sevgili halkım
Bir işe yaramazsın sen
Unutma bunu sevgili halkım

Uyarıyorum üsteleye üsteleye
Oyunu vermeyi
Bir görev ve onun ötesinde şeref say
Şeref say sevgili halkım

Ancak o zaman
Bu ülkenin sahibi sen olursun işte

Sağlıcakla kalınız


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..