Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Haykırış!

Kapattım kalbimi! açmam sana,  
Anılarda o kır çiçekleri, biç yana yana, 
Çok çalıştım Mihrabım, anlatamadım sana,                                            
Yoruldum, tükendim artık, darılma bana.
 
Bendeki senli bende gerçek vardı,
Nasır tuttu kalbim, yoruldum, yorgunum!                           
Üzdün, kırdın beni, taraf tutarak…                                       
Arım uyan, silkin! Seni satıyor zaman.                  
 
Zamansız yaşlandım sürükledin, debelendim,                                                
Görmezlikten geldim, kahrım kendime, eyy gül,                                                    
Gönlümdeki seni yaşadım gözü kapalı,                                       
Uyan artık silkin, diller uzun, eller sopalı.                                                          
 
Korkum mu vardı sanki el alemden.                                 
Hâlayık, uzaklaştırdın beni benden..!
Bir ben ki nisaya saygı dolu gönlümde,                            
Susuzluk giderir gönlümde, ona erişen…                                    
 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..