Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '18

 
Kategori
Coğrafya
 

Hazar Denizi'nin Deniz Olarak Faydası Yok, Kurusa Belki Daha Çok İşe Yarar

Hazar Denizi'nin Deniz Olarak Faydası Yok, Kurusa Belki Daha Çok İşe Yarar
 

Şöyle bir baktım belki bölgenin iklimini yumuşatır o da yok. Vapurla bir tarafından diğer tarafına geçsen çevresini dolansan da olur. Turizm olarak da hiç adını duymadım.

Balık oluyor mu bilmiyorum çünkü bir Rus’u balık yerken görmedim.

Sıcak değil Allah bilir sahili bile yok.

Denizmiş, neye yarar sadece haritada mavi.

Zaten bir ülkenin değil 5 ülkeye kıyısı var.

Sonuçta deniz denizdir, mavilik işte, nehirleriniz oradan doğar, oraya dökülür ama ne bileyim işte bana çok gereksiz gibi geliyor.

Ha bir de sulamada kullanılıyor mu acaba, hiç duymadım.

Oysa içinde petrol var.

Hani olmaz da kurusa mesela bence daha çok işe yarar.

Petrolü kolay çıkarırsın, artı al sana 371 bin km2 büyüklüğünde koca bir ülke.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..