Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hedefleri büyütmek...

Hedefleri büyütmek...
 

Bunca yıl hep 50 kg. olmak için uğraştım ama sonuç nafile.... Elbette zamanın birinde 50 kg. olduğum bir dönem olmuştur ama ben hatırlamıyorum bile o kadar eski ve pusluki:))

Bende kendime yeni bir hedef koydum 150 kg. olacağım bunca zaman küçülmek için uğraştım bu kez büyüyeceğim. Belki benim özüm odur. Belki ben o zaman kendimi bulacağım.

Yoruldum artık yediğim her lokmada pişmanlık duymaktan.. Oh be doya doya yiyeceğim işte bir daha mı gelicez dünyaya? Tüm Ebru Şallı ve diğer manken tayfasına inat. Bi tek sizmi güzelsiniz ya.... Hayır bizde güzeliz işte....... Hemde sizden daha güsellllll

 
Toplam blog
: 11
: 900
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. Yazarken kendimi her zaman daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum. Mesleğim f..