Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Helal Olsun,Sayın Başbakanım!

Helal Olsun,Sayın Başbakanım!
 

..hamdolsun..


Hiç sormayın, ne sevindim!
Sayın başbakan, USA'daki oteline girerken, CIA ajanını elinin tersiyle itmiş. Bizim korumalarla, Obama korumaları birbirine girmiş.
Ne sevindim, ne sevindim!..

***

Allaha şükür, böyle babayiğit bir başbakanım var.
Ecevit neydi öyle? Clinton'un yanında cüce kalmıştı.
Sanki, "Ayşe'yi tatile gönder!" emrini veren o değildi.

***

Sevgili başbakanım heybetli. Bizi tam manasıyla temsil ediyor.
Türkçe konuşuyor. Baba adam. Daha ne isterim ki?

***
Davos'ta Şimon Perez'in yaşına hürmet etti. USA da ilk ziyaretini de Musevi cemiyeti ile gerçekleştirdi. Bendeniz cennetkuşu, başbakanını neden sevmesin? Şahsen, arıyorum... Sevmemek için sebep bulamıyorum.

Ben başbakanımı harbiden çok seviyorum.
2011 de son kez mebus adayı olup, cumhurreisi olacak. Aynı zamanda başkomutan olacağından, resmi ziyaretlere kılıç kuşanıp gitmesinde mahsur yok. Hamdolsun..

***

M.Celalettin Avus

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..