Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '11

 
Kategori
Futbol
 

Helal olsun Trabzonspor!

Helal olsun Trabzonspor!
 

Maçın yıldızı Tolga Zengin'di...


Fenerbahçe'nin yerine Şampiyonlar Ligi'nde ülkemizi temsil eden Trabzonspor... Zorlu bir grupta. Açıkçası Inter, CSKA Moskova, Lille isimlerini gördüğümde bordo mavililerin işinin zor olacağını düşündüm. Özellikle de Inter deplasmanında, Giuseppe Meazza'da bu zorlu maratonun ilk maçını oynamak ne kadar kolay olabilirdi? Sahadaki yiğit adamlar bunun üstesinden gelmeyi başardılar!

Kaptan... Kaleci... Dev adam Tolga Zengin! Her haliyle maçın yıldızıydı. İnanılmaz kurtarışlar yaptı. Takımının galibiyetinde çok büyük bir payı vardı. Trabzonspor kalesini korumayı, kaptanlığı hak ettiğini gösterdi. Bununla beraber milli takıma da göz kırptığını ve "Ben buradayım!" mesajını verdiğini söyleyebilirim. Ona kocaman tebrikler iletiyorum.

Trabzonspor... Inter'e karşı oynamak, 2010'un Şampiyonlar Ligi şampiyonuna karşı deplasmanda oynamak... Serie A'nın, dünyanın en büyük kulüplerinden birine karşı oynamak... Belki çok fazla atak yapamadılar, rakibin üstüne fazla gidemediler ama özellikle Sneijder gibi bir adamı bile etkisiz bırakabildilerse, büyük bir takdiri hak ediyorlar. Sahadaki herkes isteyerek, kendini vererek oynadı. Bu akşam en azından ben beklemezdim galibiyeti, beni inanılmaz sevindirdiler... Celustka'nın golünde nasıl ayağa fırladığımı asla unutamayacağım... 

Açıkçası Manisaspor maçını izledikten sonra ümitsizliğe kapılmıştım. Bu kadronun zaten Şampiyonlar Ligi'ne yetmeyeceğini düşünmüştüm. Selçuk gibi takımın beyni olan bir adamı sattılar, bununla beraber takımda değişiklikler oldu... Özellikle bugün Burak gibi ofansif gücü yüksek bir futbolcunun olmayışından Trabzonspor'un gerçekten kötü etkileneceğini düşünüyordum. Fakat bu galibiyet beni gerçekten fazlasıyla ümitlendirdi... 

Ben Trabzonspor için bu sezon Avrupa Ligi'nden devam ederler diye düşünmüştüm ama umuyorum ki her şey böyle devam eder, Şampiyonlar Ligi'nde gruptan çıktıktan sonra gerçekten iyi yerlere gelebiliriz. Türk futbolunun buna her zamankinden fazla ihtiyacı var. Galibiyette payı olan herkese teşekkür ediyorum, alınlarından öpüyorum...

Yolun açık olsun Trabzonspor, başarılar! 

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..