Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '11

 
Kategori
Futbol
 

Kartal'dan "beşibiryerde" !

Kartal'dan "beşibiryerde" !
 

Hugo Almeida...


Beşiktaş, dün akşam Fi-Yapı İnönü Stadı'nda Maccabi Tel Aviv'i ağırladı. Trabzonspor'un İtalya fethinden sonra, Beşiktaş'tan da bir galibiyet bekliyorduk. Hatta benim gibi "beş" bekleyenlerin sayısı da oldukça fazlaydı sanırım.

Maça hızlı başladı siyah-beyazlılar. İlk yarıyı Almeida'nın golleriyle 2-0 önde kapattık. İkinci yarının hemen başında atılan goller ve yenilen golle durum 4-1 oldu. Bununla ilgili şunu söyleyebilirim, gol yemeyebilirdik, Rüştü'nün bariz hatası vardı ama sanıyorum ki Ertem Şener'in her yerinden öpmesini istemedi bu sefer, o sebepten golü yedi. O golü yedikten sonra önce Aurelio vurdu kafayı, arkasından da Egemen Korkmaz.

Şampiyonlar Ligi'ne olduğu gibi, Avrupa Ligi'ne de harika başladı Türkler. Dün gece kaçırdığı gollere rağmen attıklarıyla ve hırsıyla gerçekten iyi bir Almeida vardı sahada. Maalesef kötü bir sakatlığı olduğunu ve bir süre sahalardan uzak kalacağını öğrendim, ona geçmiş olsun diyorum. Quaresma... Bir kaptanın yapması gerekenleri yaptı. Üstüne düşen her şeyi yaptı. Çok iyi bir performans sergiledi yine, asistleri harikaydı. Ayrıca Fernandes de dikkatimi çekti, bilek hareketleri çok iyiydi. Geçen sezon onu izlediğimde "Mutlaka Beşiktaş onun bonservisini almalı" demiştim, özellikle Türkiye Kupası finalini hatırlarsınız herhalde. Beşiktaş onu aldı, o da bunun hakkını verdi. Bununla beraber Egemen de savunmada önemli bir güç olduğunu gösterdi.

Beşiktaş'ı tebrik ediyorum bize böyle güzel bir futbol seyrettirdiği, zevk verdiği ve Avrupa arenasında güzel bir başlangıç yaptığı için. Ayrıca teşekkür ediyorum, emeği geçen herkesin alnından öpüyorum. Avrupa'da bu tür şeylere ihtiyacımız olduğu bir dönemde, başımızı öne eğdirmediler.

Ayrıca taraftara da ayrıca değinmek istiyorum... Siyasi olayları katmadılar, bu bakımdan çok duyarlıydılar, spor ve siyasetin karıştırılmaması gerektiğini göstererek çok iyi bir iş yaptılar. Takımlarını 90 dakika boyunca desteklediler, bir tek rakiplerine karşı yaptıkları küfürlü tezahürat hataydı, onun dışında onlar da çok iyiydiler.

Beşiktaş'ı bir kere daha tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum, umarım çok iyi yerlere gelirler...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..