Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '07

 
Kategori
Futbol
 

Rezalet!

Rezalet!
 

Anlayamıyorum anlayan banada anlatsın lütfen, ya hiç yedi ay kendi takımında bile oynamayan bir kaleciyi nasıl sahaya sürer. Fatih hoca resmen maçı hediye etti Bosna 3 kez geldi ve golünü attı. Gollere bakın biri hariç kendi hatamızdan golleri yedik. Çıkan kadroya bakıyorum defansta çok yavaş olan servet var, kalede kendi takımında bile bir maç dahi oynamayan bir kaleci ilerde ise yaşını başını almış bir Hakan. Top gelince vuran bir Hakan, anlamıyorum bir Ersen Martini niye almaz. Defans büyük hatalar yaptı Fatih hoca göremedi. İnsana saç baş yolduran bir maç seyrettim, adam paylaşımını hiç yapamıyoruz yine bu hatadan dolayı golü yedik. Bir Yunanistan maçına bakın birde bu maça iki maç arasında büyük uçurum var, bu sanki rakibi küçümsemek mi desem yoksa yorgunlukmu anlamadım. Bosna beraberliğe razı iken son dakikalarda gelen gol hem bizi hemde onları şaşırttı. Fatih hoca panik olmasın kimse, biz finallere gideceğiz diyor, biz paniklemiyoruz, biz üzülüyoruz. Bizim takımımız böyle kötü oynamamalı, iyi oynarsın maçı kaybedersin tamam, ancak takım bir mahalle takımı gibi oynadı. Hiç mi hiç bize yakışmadı. İnşallah kendilerini çabuk toparlarlar ben yine de ümitliyim.

 
Toplam blog
: 29
: 1286
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Okumayı ve yazmayı seven ve bunları insanlarla paylaşmayı  barış ve hoşgörünün bütün insanlığa eg..