Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Her Bitiş Yeni Başlangıç Demek

Her Bitiş Yeni Başlangıç Demek
 

Salih Arıkan


Her canlı doğar büyür ve evlenir.

Bu biraz lisede yazdığım kompozisyon gibi oldu.

2006" yıllardan beri dernek başkanlığı yapdım. Bizim dernekçilik anlayışımız hak temelli olduğu için mesafe almak çok zor. Mekke de dilenip Medinede dağıtmak dernekçilik değildir. tabiî ki ihtiyaç sahibi arkadaşlarımızı gözeteceğiz ama asli görev yoksulluğu ve yoksunluğu ortadan kaldıracak politikalar oluşturmaktır. Bir adama sürekli yardım etmektense bir inek al sütünü satsın para kazansın bir insanı kırk dakika sırtında taşısan beş dakika indirsen senden kötüsü yok.

Bir kişiyi yardıma alıştırmak tembelliğe alıştırmaktır. Biz haklarını öğretelim eğitim seviyesini yükseltelim iş ve meslek sahibi yapalım kendi ayakları üzerinde durabilsin. Özgür çalışan ve üreten bir birey olsun. Topluma değer katsın.

Şu aralar benim dernekten başkanlıktan ayrılma durumum olabilir. tabiî ki bu işlere genel kurul karar verecektir ama her bitiş yeni başlangıçtır. Her gün yeniden doğarız. Her gün yeni umut yeni başlangıçtır. Yeni durumlara alışmak biraz bocalatır. tabiî ki bir süreç gerektirir. Ama ben zaten hep başkan gibi değil vatandaş gibi yaşadım başkan odasında oturmadım gizli bir görüşme bir arkadaşımı dinleyeceksem belki onun dışında arkadaşlarıma tepeden bakmadım hep onlardan biri oldum ve onlardan biri olmaya devam edeceğim ben birileri gibi halkını aşağılayan küçümseyenlerden değilim ben bir amele ana ve babanın çocuğuyum her zaman onlarla gurur duydum. O yüzden gelsin yeni hayatlar yeni başlangıçlar.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..