Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Her şey birbirine girdi!

Her şey birbirine girdi!
 

Kimse ortak olmaya yanaşmayınca, kuşun hikmetine inanıp, ay sonu olmasına rağmen on kağıtlık sayısal loto oynadım.

Sonuç?

Paranın yarısını kurtardım sayılır..İki tane üç var..

Zararı; pembe hayallerle geçirdiğim günlere saydım.

***

Tırnağımda aynı leke var.. Arkadaşa rica ettim “ hemşerim az sür şu mereti” dedim ama dinletemedim.

Silivri’de şu saat itibarı ile halk oylamasının kesin sonuçları belli oldu.

Tüm Türkiye’de olduğu gibi, buralarda da halk oylamasına katılım düşük!

89282 seçmenden, 55710 kişi benim gibi sandık başına gitmiş.

1262 kişinin oyu geçersiz sayılmış..

28770 kişi tercihini “ Hayır” olarak kullanmış.

Geri kalanlar da “ Evet” demiş.

Soru şu;
Türkiye’de bu gün sandık başına giden kaç seçmen neye “evet” neye “hayır” dediğini biliyor?

Herkesin bildiği;Cumhurbaşkanını halk seçsin mi? Seçmesin mi?

Kafalarda insanların dillendirmediği başka bir soru daha var.

Şimdiye kadar Cumhurbaşkanını neden halk seçmedide….

Neden bundan sonra seçmesi isteniyor..

***

Tercihimi yaptım, tam zarfı sandığın içine atacağım..

Görevli arkadaşlardan bir tanesi.

“ Artık bize şarkı çalarsınız” dedi

“ Radyoyu bırakalı neredeyse sekiz sene oldu be annem” diyecektim amaaaaa

Resmi görevli adama böyle şeyler söylenmez diye düşündüm…

“ Program yapmıyorum artık” dedim..

O üzerime geldi

“ Şimdi ne yapıyorsunuz?”

O kısa zaman dilimi içerisinde hayatımın geride kalan kısmını özetlemek isterdim..İşlerinin çok olduğunu düşünerek

“ Hikaye anlatıyorum” dedim..

***

Yazarken gözlerim sürekli sol elimin işaret parmağındaki mürekkep lekesine takılıyor..

Tırnak kapkara..

Çantamda lahmacuncudan arakladığım kolonyalı mendil vardı..Damgalandıktan iki saniye sonra silmeyi denedim, nafile ….Alın yazısı gibi mübarek..

***

Kullandığım fotoğrafa gelince, ne sayısal loto ile alakası var.

Ne Halk oylaması ile

Ne de tırnağımdaki leke ile

Politikacı, şarkıcı, türkücü futbolcu...... Hiçbir şey değil..

Ünlü bile değil yaaaa!

Mustafa Uysal O

Uzman Çavuş.

Biz sıcacık yataklarımızda uyuyup, güneşli bir tatil gününe hazırlanırken.. Evlerimizde rahat edelim diye on bir arkadaşı ile beraber

Hakkari’de Şehit düşmüş bu gün…

Fotoğrafını “ işte acı liste ” başlıklı bir yazının altına koymuşlar!
(Mekanları cennet olsun)

Foto: http://www.milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..