Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Mizah
 

Her talihsize bir temel

Her talihsize bir temel
 

Talihsiz Temel


Üzgün ve pısırık görünüşlü bir adam barda tünemiş oturuyordu.

Suratı asık, önünde bir türlü içemediği içki bardağı.

O sırada barın kapısı açıldı.

Külhanbeyi tavırlı Temel, sert adımlarla barın tezgâhına doğru yürüdü ve pısırık adamı iteleyerek tabureye oturdu.

Hiç soru sormadan adamın önündeki dolu içki kadehini alıp başına dikti.

Elinin tersiyle ağzını kuruladıktan sonra,

-Ne o, neden poyle surat asaysun, Karadenuz'de cemilerun mi batti? diye sordu.

- Sorma, ben çok talihsiz bir adamım. dedi pısırık adam.

-Neden? diye sordu Temel tekrar.

Şöyle cevapladı pısırık adam;

- Bu sabah karımla kavga ettik, beni evden kovdu.

-O sinirle işe geç kaldım. Patronum zaten bahane arayıp duruyordu, beni işten attı.

-İşten çıktım, yolda yürürken araba çarptı.

-Eve gideyim, belki karımla barışırız dedim, eve gittim ve karımı başka bir erkekle yatakta yakaladım.

-Bu kadarı da fazla artık dedim, kendimi öldürmeye karar verdim.

-Tabancayla vuracaktım, silah tutukluk yaptı.

-İple asmaya kalktım, ip koptu.

-Doğalgazla öleyim dedim, faturayı ödemediğim için gaz kesikti.

-Eczaneden fare zehiri aldım, buraya geldim, içki bardağıma koydum.

-Tam olarak karışmasını bekliyordum, onu da geldin sen içtin.

Pısırık talihsiz adam;

-Talihsizliğimin de bu kadarı fazla ama dedi.

Nizamettin BİBER

Uzman İnşaat Mühendisi 

 
Toplam blog
: 887
: 2743
Kayıt tarihi
: 06.06.12
 
 

Yeni dünya düzensizliğinde insan olmaya çalışan ve okuyarak ne kadar cahil olduğunu gören, olayla..