Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Herkes duysun ben artık susuyorum

Herkes duysun ben artık susuyorum
 

Herkes açsın kulağını, kessin sesini, duysun beni! Bu ülkeye ne oluyor! Ben artık susuyorum.

Herkes herşeyi bildiğini söylüyor. Ama hiç kimse hiç bir şeyi bilmiyor. Her gün herkes çıkıp bana güvenin diyor. Ama bunu söyleyenler, başta kendilerine güvenip inanmıyorlar ki, bana güven verip inandırsınlar. Herşey inandırıcılıktan uzak. Bu ülkeye ne oluyor. Ben artık susuyorum.

İnanmayan toplumda kaç gün daha huzur sağlanacak. Bu ülkeye ne oluyor. Ben artık susuyorum.

Her yirmi beş yılda yeni bir nesil yetişir. Kırk yıl oldu. Dünyada iki nesil yetişti. Şimdi bizi onlar yönlendirip yönetiyor. Hala biz akıllanmadık. Bu ülkeye ne oluyor. Ben artık susuyorum.

En büyük biziz. Her şeyimizle övünüyoruz. Ama maalesef çenemizi büyütüp aklımızı hiç büyütmemişiz. Her kitabı okumuş, her yolu biliyoruz. Ama dünyayı okumayı bilmeyip başkalarına bırakmışız. Bu ülkeye ne oluyor. Ben artık susuyorum.

Yıllarca yapılmış yanlış hata. Oynanmış hep başka ata. İçerde herkes çırıt ata. Bu ülkeye ne oluyor. Ben artık susuyorum.

Siyasetcimiz memleketten önce düşünür, seçimi. Halkımız düşünür maaşı, geçimi. Her gün, her yerde analar, babalar, bacı kardeşler evlat acısıyla kan ağlıyor. Biz suskun. Dünya bakıyor. Bu ükleye ne oluyor. Ben artık susuyorum.

Seçimi, geçimi kendine dert etmeyenler de Allah'tan sağlık, Devletten aylık, makam, araba fıstık gibi yaşıyorlar. Arasıra aziz şehitlerimizin cenazezinde boy gösterip konuşuyorlar. Bu ülkeye ne oluyor. Ben artık susuyorum.

Artık haber ve haber ajanslarını dinlemeye karar verdim. Çünkü ne zaman televizyonumu açıp haber dinleyecek olsam. Bir değil bir kaç şehit haberiyle duygularım paramparca oluyor. Ne zaman kendime gelecek olsam. Başka bir vatan evladının acısı yüreğime taş gibi oturuyor.

Koskaca bir ülkeyi kırk yıl, bu şekilde caresizlik içinde bırakanlardan artık utanıyorum.

Allah'ın verdiği aklı, lanet olasıca teröristler kadar kullanamayanlardan dolayı şehitlerimizden, gazilerimizden ve onların geride gözleri yaşlı bıraktıkları küçücük evlatlarından, yaşlı analarından, babalarından utanıyorum. Her şeyden öncesi beni bir insan olarak yaratan Allah'tan utanıyorum. Kendimden utanıyorum.

Bu gün yine şehit verdik. Yine yüreği kan, gözü yaş içinde analar, babalar, eşler, çocuklar bıraktık.

Artık sabrımız taşıyor. Taşmalı da. Çünkü devlet taş değil. Baş kullanan baş.

Bu utanç ve acizlikle teröristlere lanet ediyorum. Onlara sessiz kalan tüm dünyayı kınıyorum.

Şehitlerimize de Allah'tan rahmet diliyorum. Acılı ailelerinin tüm fertlerine baş sağlığı diliyorum.

AZİZ VATANIMIZ SAĞ OLSUN...

Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..