Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '14

 
Kategori
Güncel
 

Herkesin devlete hizmeti var

Herkesin devlete hizmeti var
 

Türkiye de duyduğum en boş laf! 

Benim devlete hizmetim var! 

Şimdi devlete hakketten hizmeti olanlar var. Onlara saygım sonsuz. Benim kastım klavyeci vatancılarda. 

Ödev yapan öğrenci bile artık şunu diyor. Benim devlete hizmetim var. 

Yahu sizin devlet ve vatan sevginiz elektrik faturasının iki lira yüksek gelmesine, ulaşım zamlarının 30 kuruş artmasına bakar. Dolar azıcık yükselir. Bu devletin ne anasını koyarsınız ne bacısını. 

O yüzden; 

-Dağda nöbet tutmadan. 

-Rezillik içindeki kasaba da köyde öğretmenlik yapmadan. 

-Bir vatandaşı ameliyat masasında sağlına döndürmeden. 

-Hırsızın, katilin, itin, uğursuzun peşinde koşmadan. Adam tutuklamadan. 

İki devlet başkanıyla salonda oturup 3-5 nişan almak. Kokteyllere gitmek vesaire işler yapmak devlete hizmet olmaz. Vatan sevgisi de olmaz bunun adını.  Bunun başka bir adı vardır ama editörlerin yayınlayacağını zannetmem. Hadi kalın sağlıcakla. Arada bilgisayardan kalkın bir hareket edin. Eeee... Devlet hizmet bekler! 

Emre Erden 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..