Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Herşey iyi olmasa da...

Herşey iyi olmasa da...
 

Günlerce süren bir hengamenin ardından nihayet herşey yoluna girdi. En azından yeni evime yerleşip net de bağlanınca bir an öyle hissettim. İnsan ne kadar uğraşsa da herşey istediği gibi olmuyor her zaman. Beklenmedik şeyler olunca biraz bocalamak normaldir. Önemli olan bu yeni durumları gözümüzde fazla büyütmemek sanırım.

Düşünüyorum da, herşey istenildiği gibi gitse...

İyi gibi görünüyor ama hayat beklenmedik durumlarıyla belki de daha öğretici oluyor. İnsan kendini yeni ortamlara ayak uydurmayı zorla da olsa becermeye çalıştıkça olgunlaşıyor. Diğer insanları anlamak daha kolaylaşıyor.

İnsan bu benim başıma gelmez dememeyi zaman içinde öğreniyor.

Daha önce hiç de önemli olmayan şeyler birden önem kazanıp, önemli gibi görülenler de önemsizleşiyor. Yazı yazmak ve bunu paylaşmak...Ne kadar önemliydi bir zamanlar, en azında günde bir yazı yazmak zorundaymışım gibi kendimi buna göre programlamıştım. Aklımdan bir çok şey geçiyor,kelimeler ard arda geliveriyordu.

Şimdi nedense çok zorlaştı.

Konu mu yok?

Hele bizim ülkemizde yazacak şey bulamamak mümkün mü? Gündem bu kadar doluyken insan illa ki iki satır yazacak şey bulabilir. Üstelik sizi de etkileyen bu kadar şey varken.

Ama olmuyor. En azından hangisi daha yazmaya değer, hangisi öncelikli diye düşünürken birden düşünceler ve kelimeler birbiri içine giriveriyor ve yazdıklarımı da silip çıkıyorum netten...

Ama dostların yazılarında da aynı tür şikayetleri okuyorum. Demek ki bu sadece bana olmuyor.

Hatta bazan aklıma komplo teorileri geliyor, sonrasında düşüncelerime oturup kendi kendime gülüyorum... "Tamam işte bu! aklımızı karıştıran sinyaller gönderiliyor muhakkak. Değilse neden aklım bu kadar karışık olabilir ki? " :))))

Yazı yazmak, düşünceleri başkalarıyla paylaşmak ,dertleşmek ne kadar güzel ve faydalı.

Hayat kendi akışı içinde akıp gidiyor. Herşeye rağmen ve üstelik bu kadar olusuzluklar yaşanırken bile yaşamak güzel.

Daha sık yazılarda buluşmak üzere,sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..