Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '11

 
Kategori
Sinema
 

Hesaplı kitaplı bir film

Hesaplı kitaplı bir film
 

Atilla Dorsay'ın film için yaptığı yorum hesaplı kitaplı bir film olduğu idi. Gerçekten de o kadar kötü yani. Aşk Tesadüfleri Sever oldukça ağızdan ağıza pazarlandı.Ses getirdi ve gidelim görelim dedik. Bir kahır, bir kahır, kahırlardan kahır seç. Sanki son 30 senedir Türkiye'de aşk üzerine acı olarak işlenen ne varsa hepsi bir filme yedirilmiş. Herkesin ağzında bir Mehmet Günsür sandım ki oyunculuk izleyeceğiz. Ne Belçim'in, ne de Mehmet'in oyunculuğu oyunculuktu. Kameranın yüzleri önünde durduğu o kadar belli yani. 

Filme gelince beğendiğim şeyler de var tabi. Örneğin, filmin Ankara'da çekilmiş olması, Ankara'yı çok güzel göstermesi, Ankara ile anısı veya orda yaşanmışlığı olan ilemutlaka duygusal bağ kuracak bir film. Sanat ve kostüm yönetmenliği de çok iyiydi. 70'li yılların Türkiye'si çok iyi yansıtılmış. Ancak bu kadar. Hele ki filmin sonuna doğru Müslüm Gürses jilet kültürünün kendini baş göstermesiyle yeterinden fazla saçmalanmasına katlanamadım. Sonunu yazmıyım burda izlemeyenler için ancak saçmasapan ve gerçek hayatın oldukça dışında, ağlarken kahkahaya boğulacağınız bir son. Ben saygın bir oyuncu olsam gerçekten böyle bir projede yer almazdım. 

Her zaman söylerim bir filmi film yapan senaryodur. Her şeyden önce senaryo gelir. Bir oyuncu da bence önce senaryoyu okuyup, eleştirmesi ile kalitesini ortaya koyar. Bu filmin de senaryosunu önüme getirseler, ne komik, ne abuk bir senaryo der bir köşeye atardım, çok üzgünüm:)İzleyiciyi ağlatmak kolaydır, hele ki ağlamaya bu kadar meraklı bir ülkede yaşıyorsan. Bazı sonlar tadında ve sade bırakılmalı... 

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..