Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '10

 
Kategori
Kitap
Okunma Sayısı
558
 

Hiç böyle bir kitap okuduz mu?

Hiç böyle bir kitap okuduz mu?
 

internetten alıntıdır.


Son günlerde okuduğum en muhteşem, en sürükleyici bir kitaptan bahsetmek istiyorum sizlere... Kitap kelimesinin az kaldığı, nadide eserlerden biri olduğu kanısındayım... Kitabın yazarı; Kate Morton... Buradan da kendisini böyle bir eser ortaya çıkardığı için tebrik ediyorum...

Her şey, 4 yaşında küçük bir kızın gemide kayboluşuyla başlıyor. İyi bir aile tarafından evlatlık olarak alınıyor. Bu aile, bütün sevgileriyle küçük kızı büyütüyorlar. Ta ki; üvey babası gerçekleri anlatana kadar...

Küçük kız, yaşlanana kadar ailesini aramaya adıyor kendini ve artık çok hasta olunca, kimsenin bilmediği bu durumu, torununa, anlamlı bir mesajla devrediyor.

Kitabın geri kalanı, torununun araştırmaları ve başına gelen ilginç olaylarla ilgili... Olayın başlangıç noktası ise; miras kalan bir bahçe yani "saklı bahçe"...

Daha fazla anlatmak istemiyorum çünkü ancak okuyarak bu heyecanın içine girebilirsiniz. Kendinizi orada, saklı bahçede hissedeceksiniz... Oranın büyüsü, oranın gizemi sizi içine çekecek...

Tek solukta bitirdiğim nadir kitaplardan biri oldu bu Saklı Bahçe... Okumadığım, işimin olduğu zamanlarda hep kitaptaki olayları ve nasıl çözüme kavuşacağını düşündüm... Kitabın büyülü olduğuna inanıyorum, beni büyüledi adeta...

Lütfen, en kısa zamanda bu büyüleyici kitaba sahip olun! Bütün kitapseverlerin kitaplığında bulunması gereken bir şaheser...

Okuduktan sonra, yorumlarınızı bu bloğumun altında görmek istiyorum...

Haydi! En yakın kitapçıda buluşalım!

Sevgiyle kalın,

SEVİLAY

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bu yazına yorum yazmıştım hemde senin hatırlatmandan hemen sonra ama sanırım bir aksaklık olacak sana ulaşmamış,,,,,,kitabı çok merak ettim bana gelirken getirirsin sanırım,,,,,,,,,sevgiler gülüm,,,,,,

Alyoşa-Sevmek Güzeldir. 
 07.06.2010 20:20
Cevap :
Canım halam, bilgisayarımda bir problem vardı, o yüzden cevap yazamadım hatta açamadım bile bilgisayarımı, afedersin...Kitabı şu anda ablam okuyor, sonra sana getiririm ama bu kitap kraliçeyi anlatan kitap serisini bile geçti bence...Kate Morton'un bir fanatiği haline geldim, bütün kitapçılarda onun kitaplarını arar oldum, bildiğin gibi değil, muhteşem bir anlatım...Kelimelerle ifade edemiyorum ne kadar güzel olduğunu, okuyunca bana hak vereceksin çünkü ablam daha yarısında bana hak verdi...Sevgiler canım halam, 22'de görüşürüz inşallah...  10.06.2010 16:01
 

mhb şekerim; evet okumayı bende severim.bende şimdi BİTMEYEN AŞK'I okuyorum.pınar kür saklı bahçeyide alırım inş.bu roman bitmek üzre zaten bende birkaç gündür bakıyorum yeni yazı yok.nerde yahu unuttu bizi galiba dedim.bir arada senden ricam kpss ile ilgili bir yazı istiyorum özel istek üzerine kitap okumayı çok severim...darısı okumayanların başına bu zevkten sakın mahrum kalmayın...görüşürüz...sevgiyle

suzan yasar 
 31.05.2010 23:08
Cevap :
Merhaba Suzan Hanım...Bu aralar badana-boya işlerimiz vardı, pek yazı yazamadım ama artık bitti ve sizlerleyim...KPSS ile ilgili bir yazı mutlaka yazacağım, sanırım sınav eylülde değil mi?Yazdığım kitabı da hiç düşünmeden alın derim...Sevgiyle kalın..  01.06.2010 20:54
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 71
Toplam yorum
: 333
Toplam mesaj
: 35
Ort. okunma sayısı
: 1905
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster