Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '10

 
Kategori
Kitap
 

Hiç böyle bir kitap okuduz mu?

Hiç böyle bir kitap okuduz mu?
 

internetten alıntıdır.


Son günlerde okuduğum en muhteşem, en sürükleyici bir kitaptan bahsetmek istiyorum sizlere... Kitap kelimesinin az kaldığı, nadide eserlerden biri olduğu kanısındayım... Kitabın yazarı; Kate Morton... Buradan da kendisini böyle bir eser ortaya çıkardığı için tebrik ediyorum...

Her şey, 4 yaşında küçük bir kızın gemide kayboluşuyla başlıyor. İyi bir aile tarafından evlatlık olarak alınıyor. Bu aile, bütün sevgileriyle küçük kızı büyütüyorlar. Ta ki; üvey babası gerçekleri anlatana kadar...

Küçük kız, yaşlanana kadar ailesini aramaya adıyor kendini ve artık çok hasta olunca, kimsenin bilmediği bu durumu, torununa, anlamlı bir mesajla devrediyor.

Kitabın geri kalanı, torununun araştırmaları ve başına gelen ilginç olaylarla ilgili... Olayın başlangıç noktası ise; miras kalan bir bahçe yani "saklı bahçe"...

Daha fazla anlatmak istemiyorum çünkü ancak okuyarak bu heyecanın içine girebilirsiniz. Kendinizi orada, saklı bahçede hissedeceksiniz... Oranın büyüsü, oranın gizemi sizi içine çekecek...

Tek solukta bitirdiğim nadir kitaplardan biri oldu bu Saklı Bahçe... Okumadığım, işimin olduğu zamanlarda hep kitaptaki olayları ve nasıl çözüme kavuşacağını düşündüm... Kitabın büyülü olduğuna inanıyorum, beni büyüledi adeta...

Lütfen, en kısa zamanda bu büyüleyici kitaba sahip olun! Bütün kitapseverlerin kitaplığında bulunması gereken bir şaheser...

Okuduktan sonra, yorumlarınızı bu bloğumun altında görmek istiyorum...

Haydi! En yakın kitapçıda buluşalım!

Sevgiyle kalın,

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..