Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

15 Nisan '12

 
Kategori
Özel Günler
 

Hiçbir şey yazmak gelmiyor içimden!

Hiçbir şey yazmak gelmiyor içimden!
 

Bugün benim doğum günüm.
 
Sebebini bilmiyorum ama bugün hiçbir şey yazmak gelmiyor içimden. Sebebsiz ama hüzünlüyüm sanki, yorgunluk var yüreğimde, yıllara bedel olmuş hayat yorgunluğu sanki erken zamanda.
 
İşte böyle, bugün benim doğum günüm ama ben yorgunum erken zamanda....
 
DOĞUM GÜNÜN
 
Bedenim iki dal döktü
Sanki içimde kıyamet koptu
Çaresiz suladım gövdemi
Sert rüzgarlar, fırtınalar koptu.
 
Yeşermedi filizlenen fidanlarım
Boran esti talan oldu dallarım
Hep çıkmaza girdi yollarım
Gizli baltalar vurdu kollarım
 
Derbeder günler süpriz
Yıkıldım güpe gündüz
Kavruldum kaldım susuz
Hazan oldu yaprak döktü doğum günümüz..
 
CAN YÜCEL
 
sevgilerimle...
 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..