Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hokus pokus

Hokus pokus
 

Hokus Pokus, Adra Kadabra diye başlar sihirbazın sözleri. Bir kandırmacadır sihitrbazın yaptıkları ama herkesi hem heyacanladırır hem de eğlendirir. Ne sihirdir ne keramet el çabukluğu marifet.

Aşkta öyle değilmidir. İnsan sanki birden yıldırım gibi çarpılır. Elektiriğin voltajı o kadar yüksektir ki normal bir insan yıldırım çarpmışa döner. Fakat aşık olan ise çarpılma sonucu bulutların üzerinde gezmeye, dünyaya pembe gözlüklerle bakmaya başlar. Etrafındaki olanlar onu artık ilgilendirmiyordur. Deyim yerindeyse top patlasa umrunda değildir.

Elektirik şoku ona o kadar ağır gelmiştir ki sürekli sırıtır. Boş gözlerle bön bön bakar durur. Varsa yoksa onun aşkı. Dünya güzeli olmasa umrunda mı? Dediğim gibi hokus pokus işi çirkini bile güzel gösterir. Herkes için geçerlidir bir taraf aldanmasın aman ha...

Aşk enerji kaynağıdır. Enerjisi bitmeyen, tükenmeyen bir kaynaktır. Bu kaynak insanoğlunun yaşam sevincini ve mutluluğunu verir. Hani masallarda gençlik pınarı vardır ya işte o pınardır aşk. içen gençleşiyor, yaşam sevincini yeniden kazanıyor.

Ya diyeceksiniz sen aşık oldun mu bunları yazıyorsun arkadaş. Oldum oldum hem de kaç defa. İlokulda, ortaokulda, lisede, üniversitede, normal hayatımda hep aşık oldum. Aşık olmaktan kortum ama yine de aşık oldum. Her aşkımda yeniden doğdum. Yeniden yaşamayı sevdim. Her aşkımda dünya bir başka oldu. Şimdi yine aşığım ama aşık olduğum kişi bunu duymamazlıktan geliyor. Hep kaçıyor. Lafı anlamamazlıktan geliyor.

Of of dünya bütün sihirlerini bize gösteriyorsun ve kafamız allak bullak oluyor. Kendimize bir türlü gelemiyoruz. Ne sevmeyi ne de sevmemeyi tam becerebiliyoruz. Bu kargaşada hep nefreti körüklüyor. Aşk insanları birbirine sevdirir, sevgiyi ve barışı körükler. Aşık olmaktan korkmayalım hep aşık olalım.

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..