Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Horozlu şiir

Horozlu şiir
 

hadi leeen... Beey, canım erik istiyo, turşu istiyo!.. Resim: WWW.otlak net


Yoğurt koydum dolaba

Haber saldım araba

Arap dalmış şaraba

Yahı gözün kör ola.


Gelelede yavrum gel ele

Nar ektim çamlı bele

Göğüs gözden aşıyor

Kız gömleğini düğmele


Darı ektim dalladı

Kabak ektim balladı

Düriyenin ahları

Komşu köyü salladı


Hoşdirim de hoş dirim

Göbek atar pişpirim

Hatce dama çıkanda

Tesbih çeker cemşidim


Bostan ektim bitmedi

Telgraf çektim gitmedi

Naciyenin benlerini

Topal Osman üpledi


Harara da yavrum harara

Çuval sığmaz harara

Dağlara bahar gelmiş

Hurşit gider davara


Sen oyna canım sen oyna

Uçkurunu sal oyna

Kuş, başına pislerse

Dilek tut da çal oyna


Dolma yaptım paşama

Gel yeriz dedim ağşama

Kör olası kör seyit

Getmiş dalmış hasana


Hoppala da yavrum hoppala

Çingen çalsın sen oyna

Oynamayan dul olsun

Gitsin bush’a kul olsun


Ben giderin mersine

Hurşit dönmüş nesrine

Ağadan haber gelmiş

Beşi biyerde takacakmış şahsına


Sen oyna cemşit sen oyna

Dizlerini kır oyna

Akşam horoz ötende

Kapa kümesi gül oyna


Kul fadiş derler adına

Şalvar çeker buduna

Aşağı köyün horozları

Şarkı yakmış adına


Üüggg ürü de üügürü

Zütdürü de züddürü

Höttürü de höttürü

Dattırı da dattırı

Peh de datlı ötüyomuşsun segnnn bea...:)

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..