Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '19

 
Kategori
Ramazan
 

Hoş Geldin 11 Ayın Sultanı

Halkımız arasında bu mübarek ramazan ayına 11 ayın Sultanı diyorlar. Ramazan sevgi demektir,

Barış ve bir araya gelip kardeşçe kucaklaşmaktır.

Ramazan paylaşmak, arınmak demektir

Ramazan’ın bereketi cümlemize olsun.

Güzel yurdumuza sağlık, sevgi ve bereket yüklü günler, aydınlık dolu yarınlar getirmesini diliyorum.

Geçen yıl 2018 ramazanında bizimle birlikte ve bizimle aynı safta olanların bir kısmı bu günlerde şimdi yok aramızda.  Onlar öbür âleme göçtüler. Onları da saygıyla ve rahmetle anıyorum. 

 

TEFEKKÜR OKU

Geçen gün geçmişte benim de yazarları arasında bulunduğum Yeni Söke gazetesinde bir imza günü vardı.  Bu imza gününde eğitimci yazar arkadaşlarımdan Yaşar Çağbayır ve Mustafa Uluçay’ın yeni yayınladığı kitapları vardı. Bu imza gününe beni de davet etmişlelerdi. Sağ olsunlar…

Beni de unutmadıkları için ayrıca teşekkürler ediyorum. Davete icabet etmek gerekir. Bu imza günlerin tüm ilçe çapında olmasını diliyorum. Unutmayalım ki Söke Ovası sanat ve kültür bağlamında zengin bir ilçedir. Anadolu sınırlarını aşan yazanlarımız ve şairlerimiz vardır…  

 Bu imza gününde Yeni Söke gazetesi kadim yazarlarından Mustafa Uluçay’ın bir kitabı elime ulaştı.  Kitabın adı “TEFEKKÜR OKU”  Yeni Söke gazetesinin yayın organları arasında çıkmıştır. Baskı tarihi 2018 olup, 224 sayfadan oluşuyor. M. Uluçay’ın bir başka kitabı daha var: “ Beşer Âdem İnsan “ diye. Mustafa Uluçay adı geçen gazetede yer alan yazılarının bir kısmını bu kitaplarında yer vermiştir. İyi de etmişlerdir. Ellerine, yüreğine sağlık…

Mustafa Uluçay,   “Tefekkür Oku”   adını taşıyan kitabında ramazan konusunda özetle şunları yazıyor: Yüce Allah buyuruyor:  Ramazan ayı ki onda Kur’an. İnsanlara yol göstererek- yol gösterici ve doğruyu yanlıştan ayırıcı belgeler olarak  - indirildi. Sizden bu ayı idrak eden, onda oruç tutsun. Hasta veya yolculukta olan, tutmadığı günlerin sayısınca diğer günlerde tutsun.  Allah size kolaylık ister, zorluk istemez.  (Syf:19)  

Bu mübarek ramazan ayında bu kutsal günler hakkında bilgi almak isteyenlerin bu kitaptan edinmelerini sağlık veririm.  Sevgili Hocamız kadim dostumuz Mustafa Uluçay’ı bu kitabından dolayı tebrik ediyor, okuyucularının bol olmasını diliyorum.

Ayrınca İçinde bulunduğumuz mübarek bu ramazan ayının başta yüce devletimize ve tüm ulusumuza sevgi, barış sağlık ve bereketli günlere vesile olmasını diliyorum.

------------------------------------------------------------

 

NOZ: Suriye’de ve Hakkâri’de dört şehidimiz var. Yüreğimiz bir kez daha yandı, başta Silahlı Kuvvetlerimiz olmak üzere, şehit ailelerimize Yüce Mevla’dan sabır ve kahraman şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. 

 

Abdüalkadir GÜLER 

05 Mayıs 2019-  SÖKE

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..