Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Hoş geldin

Hoş geldin
 

Huzurum...


Sen varsın….

Anlamlardan anlamlar yüklenen bir günün sabahı… Sen varsın, günüme gün katan, yüzümdeki gülümsemeye, kalbimdeki çarpıntıya, varlığınla kazandırdığın mutluluğa neden olan sen varsın günümde sevgili…

Senin günün olmalı bugün, senin geldiğin gün olmalı, sevgiyle kazanılmış, özenle işlenmiş, baharları getiren senin günün olmalı… Huzurla uyandığım sabahlarıma, rüyalarımdan kalan gülümsemeyle, yüzünü anımsayarak başladığım günlere kendinden kazançlar eklemene haberin olmadan geldin, bu CAN da CAN olacağını bilmeden, iyi ki geldin…

Kendime sakladım seni, sana rastladım, sevdana rastladım iyi ki rastladım…

Ekim ayının tüm güzelliği, sonbaharın götürdüklerinin tersine seni getirdi. Ekim, hayata ektiklerinin ayı, doğduğunda gülümsemişsindir sen, ben geldim gülümseme getirdim size diye. Sonbaharın hüznü yerleşmemiş sana, sen aksine neşeyle yoğrulmuşsun.

Seni sevmek, senin geldiğin günü sevmek, mevsimini sevmek, hayatı sevdiriyor. Seni sevmek can katıyor. Can aldığın mevsimi, ayı, günü, seni, hayatın seni bana verdiği şansı, mutlulukla memnuniyetle anımsıyorum, gülümsüyorum. İyi ki varsın, iyi ki geldin sevgilim…

Hoş geldin, dünyaya, ömrüme, gönlüme, sevdaya, HAYATINA HOŞ GELDİN SEVGİLİM….

Mutlu yıllar…

*HOŞGELDİN...

Hoş geldin!
Kesilmiş bir kol gibi
omuz başımızdaydı boşluğun...
Hoş geldin!
Ayrılık uzun sürdü.
Özledik.
Gözledik...
Hoş geldin!
Biz
bıraktığın gibiyiz.
Ustalaştık biraz daha
taşı kırmakta,
dostu düşmandan ayırmakta...
Hoş geldin.
Yerin hazır.
Hoş geldin.
Dinleyip diyecek çok.
Fakat uzun söze vaktimiz yok.
YÜRÜYELİM.....

*Nazım HİKMET : Hoş geldin

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..