Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Bu gün benim doğum günüm….

Bu gün benim doğum günüm….
 

Öyle bir gün ki bu gün, hem iş hayatımın hem de genel yaşamımın en mutlu günlerinden birini yaşıyorum. Aslında biraz da buruk bir gün… Buruk olmasının sebebi aslında tam olarak doğum tarihimi bilemem. Malum bir tarafımız köylü. Gurur duydum hep bu tarafımdan. Ancak bizlerin çocuklukların da ailelerimiz aynı gün veya aynı ay yıl kavramına pek dikkat etmezlermiş. Dedik ya köylüyüz diye :=)

Bir rivayete göre annem beni pancar çabasında dünyaya getirmiş, bizim oralarda Samsun da bu işlerin yapıldığı dönem Mayıs ayına tekabül eder… ama ben her zaman bu gün nüfus cüzdanımda yazdığı gibi 16. EKİM’ DE doğum günümü kutlarım.. Biliyorum ki, mesai arkadaşlarım günün ilerleyen saatlerinde büyükçe bir pastayla kalabalık bir ekiple odama girecekler ve iyi ki doğdunuz Adem bey diyecekler. Şimdiden hepsini kocaman öpüyor, sizleri Teoman’ın bu gün benim doğum günüm şarkısının sözlerini okumaya davet ediyorum :=)

Saatim yok tam olarak bilemem
Biraz bira biraz şarap önceydi
Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken
Yıllar hayatlar geçiyor
Kayıp bir bavul gibiyim hava alanında
Yada boş bir yüzme havuzu sonbaharda
Çok mu ayıp hala mutluluk istemek
Neyse zaten hiç halim yok

Bugün benim doğum günüm
Hem sarhoşum hem yastayım
Bir bar taburesi üstünde
Babamın öldüğü yaştayım
Bugün benim doğum günüm
Kelimeler büyüyor ağzımda
Bildiğim tüm hayatlar

Paramparça, paramparça

Takatim yok yinede telefona sarıldım
Son bir özür için sevdiğim kadınlardan
Aradım mesajlar çıktı kapattım
Telesekretere konuşamayanlardanım

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..