Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hrant Dink' in zehiri!?

Hrant Dink' in zehiri!?
 

Üzgünüm ki insanların ağzı torba değil... Bilmeden konuşuyorlar.

Hrant Dink konusunda yazılan bir yazıya yapılan bir yorumda, Dink'in yargılandığı ve "vatan haini" olduğunun mahkelerimizce tescillendiği yazıyordu. Efendim Hrant Dink demişmiş ki "Türklerin damarlarında kan yerine zehir akıyor"... Bak bak bak!.. Bunu yazan kişi bu bloglarda "yazar" namıyla bilgiç bilgiç kalem oynatıyor... Gerçek bu bile olsaydı ben Hrant Dink'i asla vurmazdım, ama çürük bir domatesi yüzüne fırlatmayı boynumun borcu bilirdim... Ama bu gerçek değil, vallahi de değil billahi de değil...

Dink'in yargılanmasına neden olan söz Diaspora ermenilerine söylenmişti. Onlara fırça atıyordu Dink ve diyordu ki siz diaspora ermenileri varoluşunuzu Türk düşmanlığına bağlamışsınız, kafayı Türklerle bozmuşsunuz. Bu düşmanlıkla besleniyorsunuz... bu düşmanlık olmazsa dağılır gidersiniz... Ve devamında ünlü sözünü yazmıştı "sizler (diaspora ermenilerine söylüyor) damarlarınızdaki zehirli Türk kanını temizlemediğiniz müddetçe" bi halt olamazsınız demeye getiriyordu. Şimdi sözü cımbılarsanız gerçekten yanlış anlaşılmaya müsait görünüyor. Ama yazının bütünü içinde bakarsanız Zehirli olan Türkün kanı değil; Türk takıntısıyla kanlarını zehirlemiş olan Ermenilerin kanı...

Eğer bu sözü, kasttedilen olumsuz manasıyla alrsanız, o zaman, zehirli de olsa Ermenilerin damarlarında Türk kanının dolaştığını kabul etmeniz gerekir ki Hrant Dink bunu da kastetmiş olamaz...

Bilmem anlatabildim mi?

Ve ben mahkemelerimizin bu kararından utanç duymuştum, bir hukukçu olarak. Ülkemizde gerçek vatan hainleri ellerini kollarını sallayarak dolaşır, hatta yönetici kademelerine kadar yükselirken, "vatan haini" kavramını bu kadar haksız yere kullanmamamız dileği ile...

saygılarımla...

 
Toplam blog
: 34
: 4474
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Kendimi bildim bileli hiç saf su içmedim... ÇAY benim abu hayat suyum... İnce belli bardakalar çabuk..