Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
159
 

Hrant Dink

Hrant Dink
 

Hrant için, Adalet için.


 Hrant Dink’in arkadaşları, Dink’in doğum gününde Başbakan Erdoğan’a bir mektup yazdı ve cinayetin arkasındaki tüm sır perdelerinin aydınlatılması taleplerini yineledi

Gazetelerin köşe yazarları dün ve bugün  köşelerinde  Hrant’ın arkadaşları tarafından Başbakana hitaben yazılan mektuba  geniş yer vermişlerdir.

Ses evlerinden seslenmişler vicdanlara ve Başbakana

Hep bir ağızdan beni duyabiliyor musunuz? Diye haykırmışlar.

Ben de vicdanımda yankılanan ve içimi acıtan bu sesi sizlerle paylaşmak istedim.

 

Sayın Başbakan,

Arkadaşımız Hrant Dink'i öldürdüler.

Beşinci yılına yaklaşan adalet arayışımız kadük kalmıştır.

Dilekçe verdiğimiz topyekün devlet, kendini katile yakın gördü.

Zaten; katil, polis, bayrak ve muzaffer gülümseme kahramanlık posterinde poz vermişti.

Bir türlü ilamını malum edemediğiniz o kalabalık güruh, elbirliği ile kıstırmışlar, hain pusuda kurşun sıkmışlar, kaçmışlar, saklanmışlardı.
Şikâyetçiyiz.

"Adalet, namus sözümdür" diye ölü evinde ant içtiğiniz halde, Hrant Dink'i işaret parmağıyla gösterip "Bunu" diyen yardımcınızı "Meclis Başkanı", resmi makamda adamları resmen, "Yakarız canını bak" diyen valinizi vekil, emanet edilen canı kollamayan Emniyet Müdürünüzü vali, 17 yaşındaki O.S.'yi kocaman Ogün Samast ettiniz.

Kan adaletle susar, şikâyetçiyiz.

İsim verdik soruşturun diye, İçişleri Bakanı'nız, "Olmaz onlar bizim çocuklar" dedi.

Dışişleri Bakanınız AİHM savunmasında bu toprakların yiğit evladına Nazi dedi.

Çevik kuvvetleriniz Rakel Dink önlerinden geçerken katillere yazılan methiye türkülerini mırıldanarak Beşiktaş Adliyesi'nde koro yapıverdiler.

Katillerimizi adalet evine getiren jandarma, cezaevi aracına "Ya sev ya terk et" diye yapıştırma asmıştı.

Sayın Başbakan,

Nedir daha derine inmeyi engelleyen o "Büyük kasabanın sırrı?"

Azınlıklardan gasp edilenin birazını geri vermeniz sebebiyle seslendirdiğiniz nutukta, "Bu ülkede hiç kimse ruh tedirginliğiyle yaşamayacak artık" diyordunuz Hrant'ın veda mektubuna atfen...

İnanın, tedirginliğimiz her zamankinden büyüktür.

Sayın Başbakan,

Mala gelenin telafisi bulunur.

Cana gelene de davranınız.

Anadolu toprağından Hrant Dink'in payına bir metrekare toprak düştü.

O da mezarıdır!

Kamera denilen vaka nüvis silinmiş, bize kalan 19 Ocak 2007 tarihli seyirliğinde 5 kişi saydık, Hrant'a pusu kuranlardan...

Kim bunlar Sayın Başbakan?

Görüneni, görünmeyeni, katillerimizi istiyoruz, adalet olsun, hak hâkim olsun diye.

Bizim hakkımız bizde saklı duruyor, helalleşmekten başka çarenin kalmadığı savaş yorgunu memleketimizde...

Suallerimiz cevapsız!

Adalet nöbetçisi "Hepimiz Hrant'ız" diyen yüz binlerin eli hâlâ vicdanında...

Cevaplarımızı almadan susmayacağız.

Sormaya devam edeceğiz.

Hrant için, adalet için!"

HRANT'ın ARKADAŞLARI

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bir Türk olarak ülkemiz hakkında saçma bir düşmanlık besleyenlere karşı tepkimiz böyle olmalı.Ülkemize karşı yürütülen düşmanca hareketlere kayıtsız kalamayız ama bunu zaten ülkemizin vatandaşı olan savunmasız insanlara kanla silahla ödetmek doğru olamaz.Bu,karanlık bir yoldur.Milliyetçi arkadaşlarımızın vicdanlarıyla baş başa kalarak doğruyu bulacaklarına yürekten inanıyorum. Kerim Korkut'tan Atsız'ın bozkurtlarına selam olsun!

Kerim Korkut 
 17.11.2011 18:18
 

Belki yazıyla ilgisi yok ama Ermenilere bakış açımızı anlatan bir yazımdan alınma şu satırlar "Ermeniler Türkiye’den tazminat istiyor. Niye? Yüzyıl önce dedelerimiz güya onların dedelerini öldürmüşler. E git dedemden iste! Ben mi öldürdüm dedeni? Dünyaları kaybettik anasını satayım ya! Ermeni meselesi, Ermeni meselesi. Ekonomimiz bu yüzden battı. Keşke verseydik istediklerini. Yaşayan elli yüz kişiye üç beş kuruş kan parası. Sadakamız olsun. Ama adam istemeyi bilmiyor ki. Doğu Anadolu’yu onlara verecekmişiz. Rahmetli Nene Hatun kabrinde hortlar da gece gırtlağımıza yapışır valla billa! Bir de özür dileme var. Ben dilesem olur mu? Temsilciniz güzel bir hatunsa az biraz Frenklik karışmıştır kanımıza; elini de öperiz icabında. Savaş bu kardeşim. Kimi öldü, kimi öldürdü. Vahşetin hesabı olur mu? Benim dedemse de bilerek, kasten, gereksiz yere canavarca duygularla senin dedeni öldürdüyse buradan söylüyorum işte “Allah belasını versin!” Daha ne yapayım?"

Kerim Korkut 
 17.11.2011 18:02
 

Hırant Dink olayı Türk adaleti için kara bir lekedir.Ülkemizin vatandaşı olan çok değerli bir basın mensubunun katledilmesinin vatanseverlikle ilgisi olamaz.Bu açıkca faşizimdir ve bu cinayete destek verenler de faşisttir.Ancak bu olay bahane edilerek Türklükten ve vatanseverlikten taviz verip "hepimiz Ermeniyiz" gibi ipe sapa gelmez yaklaşımlar mantıklı değildir.Hırant Dink'e ağlayalım ama ayyıldızı öperek.

Kerim Korkut 
 17.11.2011 17:55
 

Sevgili kardeşim Yapukay, adaletin yerini bulmayacağı, ilk andan kendini göstermiş olup, katile verilen ceza vicdanları rahatlatmayacağı gibi, arkalarında ki derin güçlerin ortaya çıkarılması için, hiç bir ilerleme de kaydetmediği ne acıdır ki ortadadır. Araştırılması gereken noktalar ortadadır. Ve araştırılmasında eksik kalan yerleri yazdığı için de gazeteci ve yazarlarımız tutuklanmaktadır. Bu durumda ne yapılması gerekmektedir, her şey bellidir, ama araştırması gerekenler de işin içindeyse, kendi kendilerini mi araştıracaklar? Hrant aparımın ölüm cezasını verenler kendileri değil mi? Korumayanlar kendileri değil mi? Sorumluları terfi ettirenler kendileri değil mi? Ah benim de yüreğim kanıyor. 4. senesinde artık yazmayacağım dedim, yorum da yapmayacağım dedim. Çünkü yazdığım gibi her şey boştur, giden gittiği ile kalacaktır. Tuz kokmaya başlamıştır. Elimizden gelen hiç bir şey yok. Suikast için hep 18 yaşından küçükleri bu topraklar bulmaktadır. Saygı ve sevgilerimle. Sevgi ile kal.

Ohannes 
 16.09.2011 16:16
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 221
Toplam yorum
: 1772
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1765
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster