Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '12

 
Kategori
Sinema
 

Hugo

Hugo
 

Hugo


Film : Hugo

Tür : Dram

Puan : 10 üzerinden 10

Bu yılın Oscar'lı filmlerinden birisi olan Hugo'nun son derece beyinsiz görünen bir senaryosu var aslında. Saat kulesinin içerisinde yaşayan bir çocuğun hayatın anlamına dair başından geçenleri konu alan film, gerek çekim tekniği, gerek görsel efektleri gerekse el kadar başrolünün gösterdiği oyunculuğuyla sizi büyüleyecek.

Bu kadar harika bir etkiyi en son August Rush adlı filmde hissetmiştim. Duygusal bir filme görsel efekt için en az bir bilim kurgu filmi kadar uğraşılmış olması da filmin ne kadar ciddiye alındığınının bir göstergesi olsa gerek...

Film iki saat ama sizi temin ederim ki film kaç saatte bitti diye sorsalardı 2 saat demezdim, herhalde 1 saat ya da daha kısa bir süre derdim. Su gibi bir akışkanlık eklenmiş filme. Son derece basit olan konusunun ise çok iyi şekilde kurgulanmış olması dolayısıyla sizi hemen etkilemesine ise diyecek bir laf bulamıyorum.

Filmi övmeye kalksak daha çok laf etmek lazım. Bendeniz filmi şahsen öneriyorum. Tüm yönleriyle halis muhlis bir aile filmi olarak tez zamanda izlemenizi öneririm. İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler...

Bu blog Sinema sitesinde de yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..