Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '07

 
Kategori
Mizah
 

Hükümsüzdür

Başka bir konuda yaziyi tamamlamak uzere iken, gazetede okudugum haber cok hosuma gitti sizinle paylasmak istedim. Nisanlisindan ayrilan genc bir bayan gazeteye ilan vererek, nisanlimdan ayrildim, nisanliligimiz hukumsuzdur demis. Peki olaki bir sure gectikten sonra bayan nisanlisi ile baristi, bu sefer nasil bir ilan verecegini merak ediyorum. Falanca tarihte vermis oldugum nisanliligimiz hukumsuzdur ilani hukumsuzdur.Ben boyle bir ilana ilk defa rastladim. Yorumlamaya calistim, anladigim beni nisanli olarak bildiginiz icin omrumun sonuna kadar kismetimi beklemek zorunda kalacagim. Bundan sonra tekliflerinizi bekliyorum. Gayet akillica bir hareket, ama bayanin dikkate almadigi durum toplumun okuma aliskanligi olmadigi. Benim bayana tavsiyem , panolara reklam versin daha fazla dikkati ceker. Birkac gune kalmaz yenisini bulur. Bayana hayirli kismetler dilerim.

Yaziya konu olan bayan birde blog yazari ise yandim bana yazmadigini birakmaz. Yazdik bir kere yaziyi katlanacagiz, hiç bir seyden korkmadim bayanlardan korktugum kadar, insani rezilde ederler vezirde, isallah hafif atlatiriz bombardimani

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...