Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '07

 
Kategori
Su Sporları
 

Hülya Avşar'la yüzdüğüm gün!!!

Hülya Avşar'la yüzdüğüm gün!!!
 

Geçtiğimiz yaz bir cumartesi günü öğleden sonra sıkça gittiğim havuzun kapalı havuz bölümüne gittim. Isınma hareketlerimi yapıp duşumu aldım, kulvarlara yanaştım. Bir de ne göreyim!!! Bütün kulvarlar dolu.

Blogumu takip eden dostlar bilirler, kulvarların dolu olmasında endişe edecek bir durum yok. Ben de ne yaptım? Kendi tempoma en uygun olabilecek bir yüzücü aradım. Tüm kulvarlar yavaş yüzenlerle doluydu; biri hariç. Oldukça enerjik ve düzgün kulaç atan, daha önce o havuzda görmediğim bir yüzücü gözüme çarptı. Orta kulvarlardan birindeydi.

Birlikte yüzmenin zevkli olacağını düşündüm. Aynı kulvarı paylaşan yüzücülerin tempoları ne kadar biribirine yakınsa o kadar rahat bir idman olur (sürekli sollamak da sollanmak da çok tercih edilecek birşey değil).

Kulvarı paylaşmak için gözüme kestirdiğim yüzücünün yüzünü görmek şöyle dursun, kadın mı erkek mi olduğunu bile anlayamadan kulvarın başına yaklaşıp havuza doğru eğildim. Dönüşte bana doğru gelirken kurbağalama yüzmeye başladı. Yüzücü gözlüğü takmıyordu, bonesi vardı. İlk dikkatimi çeken masmavi gözleri oldu. Yanıma kadar geldi ve göz göze geldik.

'Kulvarı paylaşabilir miyiz? ' sorusunu sorarken karşımdakinin Hülya Avşar olduğunu anladım. Arada bir o havuzu kullandığını biliyordum ama daha önce hiç karşılaşmamıştık.

Sorumu dinledikten sonra diğer kulvarlara bir göz attı ve hepsinin dolu olduğunu görünce 'buyrun, ben de idmanımı bitirmek üzereydim' dedi. İdmanına yeni başlamış olsa ne değişecekti bilmem; zira o düzeyde tecrübeye sahip 5-6 kişi bile tek kulvarı rahatlıkla paylaşabilir.

Her neyse ben kulvara girip yüzmeye başladım, o kulvarın başında biraz stretching (germe) hareketleri yaptıktan sonra çıktı. Havuzdan çıktıktan sonra antrenörlerden biriyle ve havuzdaki bir çocukla konuştuğunu gördüm.

Takip eden pazartesi günü gazetede şöyle bir haber vardı: 'Hülya İstanbul'da kızıyla, Kaya Bodrum'da Feraye ile havuz keyfi yaptı'. Meğer paparazziler Hülya Avşar'ın peşinde haber kovalarken ben de fark etmeden haberin bir parçası olacaktım.

Evet dostlar ünlü olmanın bedeli çok fazla. Rahat bir yüzme idmanı bile yapamıyorsunuz. Umarım bir gün dostça bir ortamda kendisiyle birlikte yüzme şansım olur. Bilmeyenler için hatırlatayım, kendisi birçok madalya sahibi bir eski yüzücüdür.

Hoşçakalın

 
Toplam blog
: 103
: 11625
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Yüzme aşkımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Yüzme öğrenmek isteyenlerden düzenli yüzenlere tüm yüzme ..