Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

İbo ile yeniden

İbo ile yeniden
 

Tekrar Star Tv'de İbo Show.. Atv'de Yıldız Tilbe ile canlı yayında olaylı bir tartışma sonrası programına son verilen İbo Show kısa aradan sonra Star Tv'de start aldı.. İbrahim Tatlıses toplumun hafızalarını kazıdığı tartışılmaz bir gerçek.. Az önce izlediyseniz benim gibi sinir katsayılarınız artmıştır sanırım.. Veya izlemediyseniz program tekrarını izlemenizi isterim.. Bu akşamın konuğu Serdar Ortaç üç vokal dans grubu ile ilk eserini seslendirirken vokallerin giysi ve renkleri dikkatimi çekti.. Sizlerle paylaşmak istedim.. Ülkenin hassas geçiş döneminde vokallerdeki sarı, kırmızı ve yeşil renkleri anlamsız bulduğumu ifade etmek isterim.. Bir vokal sarı renk kostüm, bir diğeri yeşil kostüm, üçüncü diğerse kırmızı kostüm giydirilmesi yerine diğer bir renk seçilemezmiydi diye düşündüm durdum.. Gökkuşağı renklerde okadar çeşitlilik varken.. Birçoğunuz "aman efendim herşeyden bir anlam çıkarmayın" dediğinizi de duyar gibiyim.. Kıl oldum abi.. Kıl olurum abi..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..