Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '11

 
Kategori
Deneme
 

İç dökümü

Umudumu 'ama'nın dibinde açan kardelen gibi, kar'ın altında bırakmak istedim. Sonra farkına varıp bir 'Keşke' sürdüm geceye... Ağabey'im olsaydı, kaldırımlar bu kadar yüksek olurmuydu? Bilmem! Düşmemek için elimden tutanlaradır sevgim. Ağabeyim olsaydı, beyaz'ın önünde durmaktan, peşimden sürüklediğim gölgemden çekinirmiydim? Ya aşk'a benzer kız kardeşlerim, kar'ı eriten sarı olur da, suy'u akıtırsa mavi şelaleden, o zaman Ağabey'im olsun istermiydim... Bilmem!

... sonra bir zaman...

Bir Babam olsun istedim 10 yaşım'ı koruyan, sonra oğlum diyen bir anne. Bataklığın kirli prensi altında, beni cinsiyetsiz seven bir tablo. Oğlunu öldüren adamı seven Babam, Genç Kaptanın dümeninde içerken kaybettim annemi...

 

... zamanın sonrasında...

Kuyruğuna bağlı teneke gibi, toprakta sıyrılan bedenim, keçi kılına benzer kilimde bıraktığım tüylerim ıslak kedi kokuyordu. Bu bir iç dökümü, 18 yaşımın sonrasına'da bir tehdit. Rafların tozunu aldım, zaman aşımı bizi bekler...

Ateşle dümenini Genç Kaptan...!


Nuri Altay

06.11.2011 / 23.07

 
Toplam blog
: 6
: 270
Kayıt tarihi
: 23.10.11
 
 

Ben yelkeni yırtık bir deniz yolcusuyum, güneşi karanlıkta izleyen. Tek varlığım; Küçülmüş bir ka..