Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '12

 
Kategori
Havacılık
 

İçim yanıyor

İçim yanıyor
 

ARTIK YOK


Bugün 6 Ekim 2012, Türk Havacılığı yeni bir şehit haberi ile sarsıldı.

Türk Hava Kurumu'na ait Cessna 172S tipi TC-CBI kuyruk numaralı eğitim uçağı saat 12.30 sıralarında Beydağ'ın Çomaklar köyü yakınlarında düştü. Öğretmen Pilot Ahmet Can Damarsardı yaşamını yitirdi. Öğrenci Pilot Volkan Umudum yaralı.

Değerli dostlarım içim yanıyor. Bu değerler kolay yetişmiyor.

Tüm havacılık camiasına, havacı dostlarıma başsağlığı diliyorum.

Türk Hava Kurumu, umarım ardı ardına yaşanan bu kazalarla ilgili olarak gerekli önlemleri alır ve yönetimsel bir yanlışlık varsa; gereğini yapar.

Değerli dostlarım içim yanıyor. Bu değerler kolay yetişmiyor.

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..