Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

İçimdeki ses

İçimdeki ses
 

frm.ekshi.net/yine.satirlarima.sen.dusuyorsun...


Git diye yalvardı içimdeki ses

Git

Bir an önce git buralardan

Arkana bile bakmadan

Git

Bu deniz sana göre değil

Yüzülmez bu sularda

İçine çeker seni boğulursun

Git

Arkana bile bakmadan git

Dinlemedim içimdeki sesi

Yapamadım

Gidemedim

Ne gitmek için bir adım geri attım

Ne kalmak için bir adım öne çıktım

Öylece bekledim

Ne istediğimi bilemedim

Pusuya yatmış bir el

Hiç beklemedi

Acımadan itti

Yüzmeye çalıştım

Yüzemedim

Çırpındım

Çırpındıkça battım

Battıkça çırpındım

Bağırdım

Sesimi duyuramadım

Yüzemiyorum

Galiba

Boğuluyorum

 
Toplam blog
: 11
: 1189
Kayıt tarihi
: 24.12.07
 
 

1969 doğumluyum. Bir çocuk annesiyim. Okumayı ve düşüncelerimi paylaşmayı seviyorum.  ..