Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '20

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

İçine Girmek Bile Kirletir

Neyi, denizleri.

Ben görüyorum siz görmüyorsunuz çünkü gerçeği ve doğruyu göremiyorsunuz üstelik görmek istemiyorsunuz.

Öyle bir görürsünüz ki ama ne çare sizi buna mecbur edecek güç yok!

Denizler, deniz canlılarının

Ormanlar, hayvanların

Karalar, bizim

Kimi kandırıyorsunuz siz ya; yok ormanları koruyalım, denizleri koruyalım, Greenpeace çevreciler falan filan; dünyanın saflarına anlatın bunu Korkut yutmaz!

Bunlar kandırmaca!

Dünyada tek başınayım elimden bir şey gelmiyor!

Denizin de ormanın da içine bile giremezsiniz!

Çünkü bize ait değil!

Sizi yaratan Tanrı size nasıl bir güç verdi bilmiyorum ama alternatif güç olarak beni yaratsaydı buralara uzaktan bile baktırmazdım!

Balıkları da yiyemezsin hayvanları da, patates ye!

Davet ederlerse ziyaretlerine gidersiniz ünlü Aşk Gemisi gibi.

Ormanda bizim için ne var? Hiçbir şey, yeşiline de uzaktan bakarız olur biter; ama hayvanlar için… Üstelik yağmurları artırıyor, havayı temizliyor. Ne işimiz var ormanda, dünyanın dağlarında yeşil örtüler.

Denizler de öyle aslında…

Suyoluymuş… Havadan git, karadan git, yürüyerek git suda yol mu olurmuş!

Denizler de ormanlar da insanların kullanımında olamaz, 510 milyon km. karalar yetmiyor mu açgözlüler!

Yaşamayı bilmeyene kâinatı versen yetmez.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..