Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İki metrelik çadır...

İki metrelik çadır...
 

ZEYNEP

...Hani söyleriz ya, ağzı olsa da konuşsa diye. Neler görüp, nelere tanık olmuştur sokakların kaldırım taşları…

Bir de, kaldırımlarda yaşayanlar vardır.. Evi barkı olmayan kimsesizler… Bugün öyle birisini tanıdım adı Zeynep.. Yaşını sormadım… Elinde sigarası, güleç bir yüz.

Konuşmak istiyor benimle, merhaba diyorum, başını sallayıp oda selam veriyor...

Daha sonra anlıyorum, Zeynep bacı biraz konuşma özürlü...

Yaşadığı yer, rüzgarını kessin diye seçtiği, çöp kontenyerlerinin yanında, iki metrekarelik çadırımsı barınak, bir de köpeği var, köpeği ile yaşıyormuş…. Resmini çekmeme izin veriyor… Zeynep. Resimlerden de istiyor, eğer beni bulamazsan karşı dükkana bırakırsın diyor… Resimlerini getireceğim kaldırım kraliçesi Zeynep...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..