Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

İki söz bekliyorum

İki söz bekliyorum
 

2 söz bekliyorum


Sen bana en gün güzel hediyeyi sevgi dolu yüreğinde yer vermekle yaptın
Ben
Ben işte o sevgi dolu yüreği sevdim..
Ben işte o eşsiz yüreğe "SENİ SEVİYORUM" dedim
Yaşadıklarımın hayal olmaması
Senin umut vermen, umut verebilme umudunun olması için..
Her gece; o gecedeki her saniye dua ettim.

Dilimden dökülenler
Gözümden akan yaşlar
Umut dolu bekleyişim
Her şey SEN için..
SENİN o sevgin için ..

Uğruna döktüğümü sandığın her damla yaş
Seni benden uzaklara götüren yollar için...
Buluşmamıza mani olan iki ayrı şehir için...

Ben denizin eşsiz güzelliklerinin olduğu ama
Sensiz bir şehirde nefes alamaya çalışırken
Sen kararsızlıklarının, düşüncelerinin karıştığı başka şehirdesin!
Ben hala yaşamaya çalışırken Sen düşünüyorsun ..
Söylesene yüreğin nasıl dayansın

Gözlerine bakan binlerce göz varken söylesene nasıl kıskanmasın
Nefesine bir başka birinin nefesi çok yakınken söylesene nasıl yanmasın
SÖYLESENE SEVDİĞİM KISMETİM SÖYLE ..

Ben sensiz, sessiz ve ücra bir köşede BİTİŞİME mektuplar yazarken
Sen hala düşünüyorsun..
BİR kez de olsa güvenemiyorsun?
Sana söyleyemediğim, yazamadığım binlerce cümleyi kendime haykırıyorum
Kendime bağırıyorum..
SEVİYORUM SENİ diyorum ..
Ben ANKARA'ya haykırıyorum ANTALYA'dan duyuyor musun feryadımı
Duyuyor musun yüreğimden dökülen o güzel sözleri?

Hayaller kuruyorum..
BİTİŞİME SANİYELER KALA ..
Bu şehri terk etmeme adımlar kala
İKİ SÖZ BEKLİYORUM…
!__SENİ SEVİYORUM..__!

 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..