Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

İki yılımın hesabı

İki yılımın hesabı
 

İki yıl önce bir akşam üstü, yıllar önce yazdığım bir yazımı göndererek Milliyet Blog’da iki yıl sürecek yazı serüvenime başlamıştım.

İçimden geldiği gibi yazdım.
İnandığım gibi yazdım.
Yazdıklarımın hep arkasında durdum.
Anılarım aynen yaşadığım gibiydi.
Önerilerim sorunlara çözüm olsun diyeydi.
İyi dileklerim gerçekleşmesi içindi.

Yazdıklarımı sevenler oldu.
Yazdıklarımı sevmeyenler oldu.
Yazdıklarımı hiç sevmeyenler oldu.

İki yıl sonra diyorum ki,
iyi ki yazmışım.

Bundan sonra,
yazmayı sürdüreceğim,
içimden geldiği gibi,
inandığım gibi.

Blognot 1: İki yıl boyunca yayına alınan yazılarımdan yalnızca birini yayından çektim. Çok fazla polemiğe neden olduğu için yayına girdiği günü akşamında buna karar verdim.

Blognot 2: İki yılın sonunda iki yılın sayısal hesabını bir önceki blogda yazdım: (Milliyet Blog’da iki yılımın sayısal hesabı - 13-10-2008) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=137663

Ankara, 13 Ekim 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..