Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İKTİDAR GÖNÜL ALICI OLMALI

İKTİDAR GÖNÜL ALICI OLMALI

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Türk iktidarı

Tam anlamıyla gönül alıcı olmalı

İnsanlarımızı

Kim olurlarsa olsunlar

Sevgiyle karşılamalı iktidarımız

Yani

Herkesi kendinden birisi görmeli

Vay

Bu bana oy vermedi

Bundan adam olmaz

Bunun hatırı gönülü saymaya gelmez

Boç verin  gitsin

Görüntüsünde olmamalı Türk İktidarı

 

Ve de canlarım

Türk İktidarı

İnsanlarımızla samimice konuşmalı

İnsanlarımızın dertlerini öğrenmeli

O dertlere deva bulmalı

Aynı şekilde faydalı önerilerini de öğrenmeli

Yeri gelince değerlendirmeli

 

Bu yaklaşım işte

Halkın çoğunluğunu iktidara yaklaştırır

İktidarda düşmE korkusu bırakmaz

Ve

Her konuda başarılı olur

Geleceğe umutla bakar

İnsanlarımızı sorunsuz yapar

 

Bu başarı da

İktidarı

Hem halk

Hem de Allah karşısında

Çok yararlı kılar

 

İnsanın olsun

İktidarın olsun

Tek ereği

Allah katında değer kazanma olmalıdır

 

Türk iktidarı  bunu bilecek

Bunun için çalışacak

İnsanın gönlünü kazanacak

Allah’ın da tabii

Sonuçta ebedi yaşamda

Allah yanında yaşamını sürdürecek

Bundan güzel ne olabilir ki

 

Ben canlarım

Türk İktidarını

Hatır gönül gütme noktasına davet ediyorum

Bu davetim

Türk insanını yani soyumuzu

İnsanlıkta şaha kalkarak

Uzun ömürlü mutlu mu mutlu yaparak yaşatacaktır

 

Türk İktidarından

Şunu bekliyorum ben

İyi olacak iyilik yapacak

İyilik görecek

Türk Halkını sorunsuz yaşatacak

Böylelikle

Dünya durdukça da adını yaşatack

İktidardan asla düşmeyecek

İktidar olarak kalıp gidecek

 

Zor mu canlarım

Zor mu Sevgili Türk İktidarı

Zor değil

Hiç de zor değil

Her iktidar ülkede iç barışa yönelerek

Barış ortamında her sorunu çözer

Her konuda da yenilikler üretir

 

Benden bu kadar canlarım

Umarım sözlerim

Türk İktidarının kulağına kaçar

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..