Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '10

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İlgi çekmek için

Boş durmayın. Bir şeyler yapın.
Anlayışlı olun
Yardımsever ve çalışkan olun.
Kendinizi geliştirin ve bilgili olun.
Kendinizi düzeltmek için; bir kâğıdın üst köşesine isminizi yazıp kendinize şu soruları sorun:
Ben kimim?
En çok hoşlandığım özelliklerim nelerdir?
En çok hoşlanmadığım özelliklerim nelerdir?
Arkadaşlarım kim?
Onlar ne ile meşguldürler?
Onların hangi özellikleri iyidir?
Kimleri ilginç buluyorum? Neden?
Kimleri beğenmiyorum? Neden?
Hangi konularda bilgim var?
Kendimi daha fazla geliştirebilmek için ne yapıyorum?
Bu konuda bana kim yardım edebilir?
Meraklarım nelerdir?
 
Toplam blog
: 154
: 861
Kayıt tarihi
: 25.01.10
 
 

Rize nin Çamlıhemşin ilçesinde doğdum. 1969 yılında ilkokul,1972 yılında ortaokul,1975 yılınd..