Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

İlham Perisi

İlham Perisi
 

Yazmayacağım artık,
Fazla beğenir oldum kendimi,
Bağlamadan ipimi atacağım,
Aşağıdan yukarı cesedimi.

Her gün bir başka güzel,
Çağırmadan zamanlı zamansız,
İlham perisi kapımda.

Benim de bir hayatım var,
Neden anlamıyorsun?
Kadınımın koynunda bile rahat bırakmıyorsun.

Sıkıldım artık nazından,
Yeter ama!
Haydi, güzelim başka kapılara.
Sevmedim hiçbir zaman demeyi
Hep bana.

Uğraşma boşuna,
Söyletemezsin bundan sonra da.

Teşekkürler, fevkalâdeydi
Birlikte geçirdiğimiz günler.
Tadında bırakalım iyisi mi?
Neşe ile analım sen beni, ben seni.

Şiir gibiydin doyamadım inan sana,
Küçük bir tebessüm kalsın istedim yüzünde.

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..