Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '18

 
Kategori
İlişkiler
 

İlişkide Sırlar

İlişkide Sırlar
 

2014 yılında düzenli olarak bir kız arkadaşım oldu ve üniversite de anı sınıftaydık. Ciddi düşünüyordum açıkcası. Yıl geçtikçe ilişkimiz daha da kuvvetlenmeye başladı. Kavga etsekte tartışsakta birbirimizi daha iyi anlıyorduk. Küs kalsakta ufak hediyelerle birbirimizin gönlünüde alıyorduk tabiki.  Herşeyini annesine söyler ve annesinden gizli birşey de yapmazdı. 

Herşeyi annene söyleme bazı şeyleri büyütüyor sorun çıkıyor dedikçe beni hiç dinlemedi. Taki son yıllara kadar.

Son yıllarda herşey sarpa sardı. Her kavga ettiğimizde annesine söylüyor ve annesi de sürekli anlaşamıyorsanız ayrılın demeye başladı.

2017 yılının Mayıs ayında çok büyük bir tartışma yaşadık ve ilişkimize noktayı koyduk. Ben ilişkide her zaman sakinliğimi korudum o da aynı şekilde sakinliğini korudu. Birbirimizi kırmamaya özen gösteriyorduk.

İlişkisi olan arkadaşlara şunu demek istiyorum, özellikle bayanlara...

En ufak tartışmanız dahi olsa, büyük kavgalarınız da olsa bunu kesinlikle annelerinize söylemeyin. Çevrenizde arkadaşlarınız, dostlarınız var onlara anlatabilirsiniz. Çünkü annelerimiz en ufak meseleyi büyütüyorlar. Ve inanın başarılı olursunuz. Sonuçta zor bişey değil bu. 

Geçen günlerde eski kız arkadaşım mesaj attı. Şunu dedi bana;

Annem için dediğinde haklıydın, yaşadığım ilişkimş anneme karıştırmamam gerekiyordu dedi bana. Çünkü ben ona ayrıldığımızda ve hatta sevgiliyken de söyledim anneni bu işe müdahale ettirme diye. Neden bana mesaj attı. Yakın çevresinde konuşacağı ve dertleşeceği doğru düzgün bir arkadaşı yok. Annesine anlatsa olay büyüyecek. Kardeşine anlatsa bu sefer kardeşi gidip annesine anlatatacak durumu gene olay büyüyecek. Benden akıl istedi, yardım istedi elimden geldiği kadar yardımcı oldum. Sonuçta kanlı bıçaklı değiliz.

Ben elimden geldiği kadar herkese yardımcı olmaya çalışıyorum.

YALAN DÜNYA

 

 
Toplam blog
: 7
: 164
Kayıt tarihi
: 06.01.18
 
 

Bir ben var benim içimde, sevip te kavuşamamanın, yüzleşemenin o acımasız duygusu ..